De TV-Makers
Nieuwkomer
Ik had hierbij een vraag voor jullie. Ik werk namelijk bij het tv-productiehuis De TV- Makers waar wij volop bezig zijn aan het nieuwe vrijdagavondprogramma van Bart Peeters in opdracht van de VRT. Het betreft een grote spelshow op Eén over de populaire cultuur van de voorbije 50 jaar.
De show is nostalgisch, uitbundig en humoristisch en zal worden gespeeld door vijf generaties, vertegenwoordigd door bekende vlamingen. We willen natuurlijk de bekendste dingen aan bod laten komen en daar kan de gabbercultuur zeker niet bij ontbreken. Conceet zouden wij graag een vijftal gabbers in onze studio krijgen om te komen hakken zoals in de jaren '90. Zij moeten er zeker ook nog steeds uitzien zoals de bekende stijl van toen, zoals passende hardcorekleding en een kaal hoofd. We willen dit absoluut op een positieve manier belichten. Ik vroeg mij hierbij dan ook af of jullie, of iemand die jullie kennen, ons daar misschien mee zouden kunnen verderhelpen? In naam van heel het productieteam alvast enorm bedankt voor uw hulp.
Hopend op een snel antwoord,
Met vriendelijke groet,
Stef Ackx
stef.ackx©detvmakers.be