Medewerking nieuwe tv-show

De TV-Makers

Nieuwkomer
blank.gif
sfmenuimg.jpg
Beste hardcore fanaten,

Ik had hierbij een vraag voor jullie. Ik werk namelijk bij het tv-productiehuis De TV- Makers waar wij volop bezig zijn aan het nieuwe vrijdagavondprogramma van Bart Peeters in opdracht van de VRT. Het betreft een grote spelshow op Eén over de populaire cultuur van de voorbije 50 jaar.

De show is nostalgisch, uitbundig en humoristisch en zal worden gespeeld door vijf generaties, vertegenwoordigd door bekende vlamingen. We willen natuurlijk de bekendste dingen aan bod laten komen en daar kan de gabbercultuur zeker niet bij ontbreken. Conceet zouden wij graag een vijftal gabbers in onze studio krijgen om te komen hakken zoals in de jaren '90. Zij moeten er zeker ook nog steeds uitzien zoals de bekende stijl van toen, zoals passende hardcorekleding en een kaal hoofd. We willen dit absoluut op een positieve manier belichten. Ik vroeg mij hierbij dan ook af of jullie, of iemand die jullie kennen, ons daar misschien mee zouden kunnen verderhelpen? In naam van heel het productieteam alvast enorm bedankt voor uw hulp.

Hopend op een snel antwoord,

Met vriendelijke groet,
Stef Ackx

stef.ackx©detvmakers.be

Bericht door een moderator:
1 keer een verzoek plaatsen is meer dan genoeg; de afdeling Nieuws is hier niet voor bedoeld.

Klinkt bekend , copy paste?
Geachte,

Ik had hierbij een prangende vraag voor u. Ik werk namelijk bij het tv-productiehuis Telesaurus waar wij werken aan het nieuwe vrijdagavondprogramma van Bart Peeters. Het betreft een grote spelshow op Eén over de populaire cultuur van de voorbije 50 jaar.

Van Twiggy en Marilyn Monroe over de Walkman, de flipperkast, roze beenverwarmers en de drie wijzen tot Tokio Hotel, Sex & The City en Crocs. Alle content zit in het collectieve geheugen en elke vraag roept een unieke herinnering op. Het is een programma met veel muziek, beeldfragmenten en gadgets. De sfeer is nostalgisch, uitbundig en humoristisch. Deze show wordt gespeeld door vijf generaties, vertegenwoordigd door bekende vlamingen.

We willen natuurlijk de bekendste dingen aan bod laten komen in de show en in ons decor. Daarom zijn we naarstig op zoek naar oude spelen en gadgets die in ons collectief geheugen zitten en vragen wij hiervoor uw medewerking. We zijn namelijk nog enorm hard op zoek naar een replica van de A-team bus en ik vroeg me hierbij dan ook af of uzelf of iemand die u kent een replica of een gelijkaardige bus bezit en eventueel voor een aflevering zou willen uitlenen aan ons? De opnameperiode is van begin januari 2009 tot half februari 2010. In naam van heel het productieteam alvast enorm bedankt voor uw hulp. U kan mij steeds bereiken op stef.ackx@entertainmentgroup.be of 00322/7180310

Hopend op een snel antwoord,
Met vriendelijke groet,

Stef Ackx

ik kan wel een badmuts opzetten en net doen of ik hardcore maak, hoewel er dan misschien wel wat jazz en funkinvloeden in terug te vinden zijn.
deal???
enneeeh,
wat levert het op?

:koffie:

Voor een redelijk bedrag wil ik me best kaalscheren.. En gabbertje was ik ook...

Als ze er nou bijvoorbeeld een Arturia Origin voor over hebben, dan wil ik best even langskomen.. :p

En voor de Rapshow zoeken ze zeker 5 B.A.'s? Jezus wat een stereotypen! Ik was in de jaren 90 een skater die naar hardcore feesten ging, telt dat ook?

Echt nooit problemen gehad met de 'kaalkopjes' sterker nog dat waren nog eens feesten! Iedereen zonder tshirt hakken op PCP :D

Geen haar op m'n hoofd die erover denkt... 8)

En voor de Rapshow zoeken ze zeker 5 B.A.'s? Jezus wat een stereotypen! Ik was in de jaren 90 een skater die naar hardcore feesten ging, telt dat ook?

Echt nooit problemen gehad met de 'kaalkopjes' sterker nog dat waren nog eens feesten! Iedereen zonder tshirt hakken op PCP :D

Tuurlijk telt dat! 8>

Eu... hoewel ik op zijn tijd graag even mocht hakken, ik ben een monotyp dus val ik zo-wie-zo af.

Ik heb overigens het idee dat het bericht van TS een hoax is.

Back