hoi iedereen,
ik heb net een nieuwe geluidskaart aangeschaft (Roland UA-25EX), zeer goede geluidskaart. Nu heb ik hem aangesloten, alles werkt prima. Op het moment dat ik een project open van cubase (waar ik dus al met die oude geluidskaart aan bezig was) kan ik de Master output niet veranderen.
Ik heb het volgende geprobeerd:
- (de driver al een keer opnieuw geinstalleerd.)
- Devices > Device Setup > VST AudioBay > UA-25EX Geselecteerd
Maar telkens als ik mijn oude project open, komt er nog steeds de oude geluidskaart
Wat kan ik hieraan doen?
ik heb net een nieuwe geluidskaart aangeschaft (Roland UA-25EX), zeer goede geluidskaart. Nu heb ik hem aangesloten, alles werkt prima. Op het moment dat ik een project open van cubase (waar ik dus al met die oude geluidskaart aan bezig was) kan ik de Master output niet veranderen.
Ik heb het volgende geprobeerd:
- (de driver al een keer opnieuw geinstalleerd.)
- Devices > Device Setup > VST AudioBay > UA-25EX Geselecteerd
Maar telkens als ik mijn oude project open, komt er nog steeds de oude geluidskaart
Wat kan ik hieraan doen?
Dat betekent dat het ergens in je oude projecten zit. Misschien alle audio routings nog eens nalopen? Kijken of dat allemaal klopt met de nieuwe bussen die je hebt aangemaakt (al kan ik me niet zo goed voorstellen dat het gaat kraken als die bussen niet kloppen, volgensmij heb je dan gewoon helemaal geen geluid).