HOI !!

DB(A)

Ingeburgerd
geachte Mede-forumers !

ik ben Mike Steijns 19 lentes jong woon in de zuidelijkste uithoek van Nederland dicht bij maastricht.

sinds ik een jaar of 12/13 ben ik gefascineerd door Hardcore/Hardstyle.
en op mijn 14de ben ik dit genre ook gaan mixen. en Produceren via fruity loops door veel tijd gebrek/Kennis nooit aan goede producties toegekomen. Het produceren ging me goed af todat ik weer eraan herrinderd werd dat ik absoluut geen flauw idee had om een dikke kick te maken. Nu ben ik me daar steeds verder in gaan verdiepen via dit fora ben ik stukken wijzer geworden.

aangezien ik serieus nu aan de slag wil heb ik Fruity loops vervangen door:

REASON 4 , Ableton 8 , Cubase 5 (TRY BEFORE BUY !)

met deze software ga ik vanaf nu even bekijken en 1 daarvan wordt mijn DAW .

of als ik genoeg gespaard heb een combi van 2 Sequencers.

iemand hier al tips ? ervaringen met Hardcore produceren ?

mijn Gear tot nu toe :

DJ : 2x Pioneer CDJ 400 + Behringer DDM4000 mixer (LOVE THE EFFECTS)

Producing gear : IKEY 808 monitoren , Edirol FA-66 exterene geluidskaart.

Groetjes

Maik

Koop iig een midi keyboard, dan kun je lekker pingelen en zit je niet met je muis in de piano-roll te kloten

Mike
Welkom, weer een nieuwe hardcore producer erbij. Soms denk ikw el eens dat Hardcore alleen nog maar geproduceerd wordt en nauwelijks meer gedraaid door anderen. Dit door de vele 1000den tracks die ik her voorbij hoor komen en er in "real" life nauwelijks meer iets van hoor.

Ik raad je overigens aan om verwijzingen naar try before you buy software te verwijderen. In dit forUM wordt dit soort software niet gewaardeerd en er staat zelfs in de regelementen dat je er ook niet naar mag verwijzen.

Ik kan je nu alvast aangeven dat er pittige reacties zullen komen als je vragen gaat stellen en er blijkt dat je gebruik maakt van niet geregistreerde software.

In elk geval succes bij het produceren van nieuwe tracks op legale software.

Paul

reactie

reactie

ik ga zeker weten een LEGALE versie kopen !

1: dat zal veel beter draaien op mijn computer heb ik gelezen

2: zou niet eerlijk tegenover andere producers hier op het forum

3: Geld is geen probleem ! Werk full-time en woon nog thuis :D

4: ik moet wel weten wat ik koop ! daarom heb ik 3 Sequencers gedownload

en EDIT eerste post heb ook een KORG nanokey :D voor op te pingelen

Back