Compter voor Produceren help!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Appleman

Stamgast
hoi iedereen,

Ik heb nu een oude Pentium 4 PC en met 4/5 sporen houdie het gwn niet meer.
Ik ben dus aan het kijken voor een nieuwe PC.
Ik heb dus alleen een PC systeem nodig, geen muis monitor toetsenbord etc.
Heeft iemand een goed (tweedehands) alternatief?
Ik weet ook niet goed of ik dual core quad core ofzo moet nemen,
Ga ervan uit dat ik heel veel zware vsts heb, en op iedere track 3 tot 4 effects heb. (compressors etc etc)
Ik zoek er een tussen de 200 en de 300€. en ook hoef ik er geen hardeschijf in.

kan iemand me hier mee helpen???

Dus je hebt heel veel zware vst's... en wilt maar 200 tot 300 euro uitgeven voor de computer (het belangrijkste onderdeel van je software-setup) ???
Ik denk dat je prioriteit een beetje scheef ligt in dit geval..

Had je beter niet zoveel geld aan vst's kunnen uitgeven en eerst een fatsoenlijke pc kopen lijkt me zo. Misschien kun je een gedeelte van je vst's verkopen, heb je zo 1000 euro bij elkaar voor een goede pc.

Voor 300 euro heb niet zoveel. En als mensen m 2ehands aanbieden, zit er altijd wel een harddisk bij.
Waarom zou je je schijf willen behouden? Wellicht is hij ook al oud en is het zonde als ie stuk gaat op het moment dat je ergens mee bezig bent.

Oude pentuim 4 pc... Celeron? Hoeveel geheugen? Hou oud?
Soms kan er nog met een uitbreiding of een upgrade nog wel wat winst behaald worden...

Gewoon een goede computer kopen...mac of pc, maakt niet uit.
Niet op besparen.... en als je het niet kan betalen; werken, shit verkopen, of ouders lief aankijken...

afgelopen jaar heb ik een complete nieuwe bak gehaald voor mijn vriendin die veel videobewerking doet. 4gig dual core 19" breedbeeld schermpie, de hele mikmak. Niet het meest moderne, maar wel ruiiim genoeg alles met muziek/video te doen wat je wilt. 499 euro.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back