2 Behr. PX2000 patchbays + Blacet gevraagd

Status
Please reply by conversation.

sms303

WHAT UR WATCHIN'?!?!
Gesearched om m'n geld aan uit te geven:

- Blacet TM2050
- 3HE low cost rack
- Doepfer 1:1 connector from PSU to the distribution port on the power bus
- VCF board Kawai K3/defecte K3(m)

Wie-O-Wie??????

Blacet kan je beter op muff vragen....

Ga je frac?

Yeps ....als aanvulling op m'n dotcom en a-100

Heb al een mooie verzameling modules op Muff bijelkaar gesprokkeld. Deze week wordt alles verzonden.Gisteravond via Muff nog een deal gesloten voor een Time Machine TM2050 ...momenteel via Ebay aan het bieden op een VCA2410 om het laatste lege plekkie in het rack op te vullen... wordt ie te duur dan wacht ik wel op een andere of een LFO2430.

1e 19" gevuld met: multi2210, splitter2780, LFO2430, TM2050, FilF2310, mixer2790, LFO2430 of VCA2410, Multi2210

2e 19" gevuld met: multi2210, EG-1 2070, WinComp2700, Binz2300, EG-1 2070, VCA2410

Attachments

• Blacet Rack1.jpg
    Blacet Rack1.jpg
    103,3 KB · Bekeken: 61
  • Blacet Rack2.jpg
    Blacet Rack2.jpg
    115,4 KB · Bekeken: 62
Yeps ....als aanvulling op m'n dotcom en a-100

Heb al een mooie verzameling modules op Muff bijelkaar gesprokkeld. Deze week wordt alles verzonden.Gisteravond via Muff nog een deal gesloten voor een Time Machine TM2050 ...momenteel via Ebay aan het bieden op een VCA2410 om het laatste lege plekkie in het rack op te vullen... wordt ie te duur dan wacht ik wel op een andere of een LFO2430.

1e 19" gevuld met: multi2210, splitter2780, LFO2430, TM2050, FilF2310, mixer2790, LFO2430 of VCA2410, Multi2210

2e 19" gevuld met: multi2210, EG-1 2070, WinComp2700, Binz2300, EG-1 2070, VCA2410

leuke modules hoor voornamelijk stuur + modulatie modules toch

frack is een maar verschil met euro racks toch
[zals gaan kijken/ searchen aangezien ikrack[eu] heb ]mrC. tsjek draad is ookvoorjouw:halleluja

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=121475

Ja, als je helemaal geen frac hebt zou ik er ook niet zo heel gauw aan beginnen, gedoe met rack en voeding. Ik heb een tijdje geleden een rackje bijna vol met mooie modules in een keer gekocht, dus ja, dat gat moest gevuld!

leuke modules hoor voornamelijk stuur + modulatie modules toch

frack is een maar verschil met euro racks toch

Yeps... ik wilde voornamelijk extra stuur- en modulatie modules erbij hebben..
Zoals Jean al zei zijn er veel mensen afgestapt van Blacet/frac .. een goede reden hiervoor kan ik ff niet zo snel bedenken?!?!

Doordat ik het liefst zoveel mogelijk 2e hands koop en de Blacet modules uitgebreid zijn met div. cv in- en outputs is mn keus hier op gevallen :)

Het verschil zit m volgens mij voornamelijk in het formaat en dat frac 15V net als DotCom/ModCan/MOTM is. Dotcom etc zijn allemaal 5U, frac zit tussen 5U en euro 3he in.

Yeps... ik wilde voornamelijk extra stuur- en modulatie modules erbij hebben..
Zoals Jean al zei zijn er veel mensen afgestapt van Blacet/frac .. een goede reden hiervoor kan ik ff niet zo snel bedenken?!?!

Frac is niet zo heel populair meer, veel nieuwe en intressante producenten zijn op de euroboot gesprongen......frac dreigt een beetje uit te sterven, hoewel blacet weer met wat nieuws gaat komen.

Verder is frac een mooi formaat, net een tikkie grote dan euro......en meer headroom in de voltages.

Frac is niet zo heel populair meer, veel nieuwe en intressante producenten zijn op de euroboot gesprongen......frac dreigt een beetje uit te sterven, hoewel blacet weer met wat nieuws gaat komen.

Verder is frac een mooi formaat, net een tikkie grote dan euro......en meer headroom in de voltages.

John Blacet heeft zn website geupdate ...

De Multi/Att. module is vernieuwd en de Reverb FX module gaat in productie..
Als m'n 2 19" racks vol zijn zal ik voor weinig andere frac modules gaan :)

Wsl dat de eerstvolgende modules allemaal euro zijn: QMMG, Maths en Hertz Donutz... of ik moet wat geduld opbrengen totdat er meer zekerheid is over de Fenix GT! :okdan:

Nog steeds op zoek naar:
- Blacet Dual VCA of een Micro LFO
- Behringer patchbay PX2000 (2x) izgst

Mod kan de topic titel veranderd worden in: 2 Behr. PX2000 patchbays + Blacet gevraagd?

Dank u ! :biertje:

Status
Please reply by conversation.
Back