auel neides
Ingeburgerd
Dit is volgens mij de eerste thread die ik hier open na jaren van toekijken en af en toe een koopje doen op de marktplaats hierzo.
Ik zal alvast beginnen met het expliceren van de TT.
Ik zou graag vanuit men Mac ( Logic8, Ableton8 ) naar een mixer gaan ( om volumes, aux sends, ... ) te regelen en vanaf daar terug in men Mac.
Ik beschik momenteel over volgende hard/software:
-Macbook 2.0Ghz Core 2 Duo 2GB ram
-Xone 4D ( ingebouwd Audio 8 dj van Native Instruments )
-E-mu 49 master keyboard
-Fostex studiomonitors
-Studiohoofdtelefoon
-Logic 8
-Ableton 8
( niet alle zaken hierboven doen ertoe, maar kom )
Ik zou dus vanuit Logic/Ableton men kanalen willen toewijzen aan mono kanalen op men geluidskaart ( Vraag1: Is dit mogelijk? ). Van hieruit zou ik naar een mixer gaan ( Vraag2: Welke is aan te raden? Budget max 500€ ). En daarna terug in men geluidskaart om alles terug op te nemen in Logic/Ableton.
Dus graag de hulp van de slimme forumgangers van Synthforum gevraagd
Bedankt bij voorbaad.
Ik zal alvast beginnen met het expliceren van de TT.
Ik zou graag vanuit men Mac ( Logic8, Ableton8 ) naar een mixer gaan ( om volumes, aux sends, ... ) te regelen en vanaf daar terug in men Mac.
Ik beschik momenteel over volgende hard/software:
-Macbook 2.0Ghz Core 2 Duo 2GB ram
-Xone 4D ( ingebouwd Audio 8 dj van Native Instruments )
-E-mu 49 master keyboard
-Fostex studiomonitors
-Studiohoofdtelefoon
-Logic 8
-Ableton 8
( niet alle zaken hierboven doen ertoe, maar kom )
Ik zou dus vanuit Logic/Ableton men kanalen willen toewijzen aan mono kanalen op men geluidskaart ( Vraag1: Is dit mogelijk? ). Van hieruit zou ik naar een mixer gaan ( Vraag2: Welke is aan te raden? Budget max 500€ ). En daarna terug in men geluidskaart om alles terug op te nemen in Logic/Ableton.
Dus graag de hulp van de slimme forumgangers van Synthforum gevraagd

Bedankt bij voorbaad.