• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MKS-50,Syntecno teebee MKIII, MAM MB33, Oberheim Matrix 1000, airbase99

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Tijs

Ouwe rot
MKS-50, heeft in een bepaalde mode een raar bijgeluidje is echter makkelijk te verhelpen door in andere mode te gaan. Dit heeft geen impact op aansturen via midi. 125 euro

Syntecno teebee MKIII, zit niet de originele gestabiliseerde voeding bij waardoor je een lichte ground hum hoort. Kleine beschadiging bij rackoortjes. 275 euro

MAM MB33, 125 euro

Oberheim Matrix 1000, zonder brom 275 euro

Jomox airbase99 250 euro

Gaat weg wegens andere prioriteiten.

teebee gereserveerd.

Ook nog MOTU Miditimepiece AV 8 kanaals super uitgebreide midi interface. met parallele PCI kaart en kabel. Maakt gebruik van de parallele poort dus geen interference met USB of firewire gegarandeerd strakke midi. 125 euro

MKS-50, heeft in een bepaalde mode een raar bijgeluidje (chorus achtig whooshje) is echter makkelijk te verhelpen door in andere mode te gaan. Dit heeft geen impact op aansturen via midi. 125 euro

Syntecno teebee MKIII, zit niet de originele gestabiliseerde voeding bij waardoor je een lichte ground hum hoort. Kleine beschadiging bij rackoortjes. 275 euro Verkocht

MAM MB33, 125 euro Blijft hier

Oberheim Matrix 1000, zonder brom 275 euro

Jomox airbase99 250 euro

Mijn mailbox zat blijkbaar vol..... Ik kreeg iets van 10 mails dat mensen hadden gereageerd. Bij deze ben ik weer bereikbaar :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back