D-Wh!te
Nieuwkomer
Heehallo,
Ik ben Dwight, 22 jaar en kom uit den helder.
Ik ben al een tijdje geinfecteerd met het de hardere stijlen muziek.
Eerst van mn 15de tot mn 17de beetje lopen kloten met reason 3, je kent het wel.
Een paar early rave nummer geprobeerd te maken, die als ik ze nu terug luister nergens naar klinken.
Daarna mezelf erbij neergelegd, omdat ik er vrijwel niets van begreep.
Had me nooit verdiept in de materie van synths, effecten etc.
Nu sinds 2 jaar de draad weer op gepakt omdat het toch wel weer begon te kriebelen.
En ben nu weer aan het produceren, maar dan hardstyle, en al vind ik zelf dat het me veel beter afgaat dan voorheen.
Ben begonnen met een midi keyboard en een paar software synths, zoals nexus, z3ta, vanguard.
Maar bleek dat ik toch snel was uitgekeken op de zelfde standaard sounds, en dan heb ik het vooral over nexus.
Ik heb dan ook in het agelopen jaar 2 synths gekocht, de Access Virus C, en de Roland SH-201.
Het is super om je eigen sounds te creeren en die hardware synths hebben dan ook zeker meer indruk op me gemaakt.
Ook heb ik de M-audio Bx5a's aangeschaft.
Ben nu bezig met de verbouwing van de zolder, dit wordt dan ook mn studio.
En ik vind het super om te doen, zit het liefst dag en nacht achter de pc.
Maar dat is niet goed voor het vrouwtje haha
Voor de rest hoop ik hier veel plezier te hebben en de informatie die ik heb met julie te delen, en uiteraad andersom.
Greetz, D-White
Ik ben Dwight, 22 jaar en kom uit den helder.
Ik ben al een tijdje geinfecteerd met het de hardere stijlen muziek.
Eerst van mn 15de tot mn 17de beetje lopen kloten met reason 3, je kent het wel.
Een paar early rave nummer geprobeerd te maken, die als ik ze nu terug luister nergens naar klinken.
Daarna mezelf erbij neergelegd, omdat ik er vrijwel niets van begreep.
Had me nooit verdiept in de materie van synths, effecten etc.
Nu sinds 2 jaar de draad weer op gepakt omdat het toch wel weer begon te kriebelen.
En ben nu weer aan het produceren, maar dan hardstyle, en al vind ik zelf dat het me veel beter afgaat dan voorheen.
Ben begonnen met een midi keyboard en een paar software synths, zoals nexus, z3ta, vanguard.
Maar bleek dat ik toch snel was uitgekeken op de zelfde standaard sounds, en dan heb ik het vooral over nexus.
Ik heb dan ook in het agelopen jaar 2 synths gekocht, de Access Virus C, en de Roland SH-201.
Het is super om je eigen sounds te creeren en die hardware synths hebben dan ook zeker meer indruk op me gemaakt.
Ook heb ik de M-audio Bx5a's aangeschaft.
Ben nu bezig met de verbouwing van de zolder, dit wordt dan ook mn studio.
En ik vind het super om te doen, zit het liefst dag en nacht achter de pc.
Maar dat is niet goed voor het vrouwtje haha

Voor de rest hoop ik hier veel plezier te hebben en de informatie die ik heb met julie te delen, en uiteraad andersom.
Greetz, D-White