• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Xv Serie Ruilen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Roel_en_Sam

Ouwe rot
IK HEB een XV 3080 + srx 05 dance supreme + 250 euro dat ik wil ruilen tegen een XV 5080 , 250 euro bij goede staat.
V-synth mag ook, doet zeker niemand HAHA./ GROETEN UIT SAMLAND

Gewoon wat!

:W

Origineel geplaatst door Roel_en_Sam
gvd zeg maar gewoon wat

Ja Damn, wat wil je dat we zeggen...
Welke halfgare wil nu zijn XV5080 voor een 3080 ruilen. Die persoon in kwestie spaart liever zelf rustig verder voor de uitbreiding. Jij wil toch ook niet zonder reden deze 5080 hebben. Die persoon in kwestie zal niet naar iets minder goed tussen haakjes willen hebben... Begrijp je me nog.

Zeg maar wat terug, zomaar "wat". Ja dat mag ook. Zolang je maar niet op me gaat schelden. Ik schreeuw terug!8o)

Bedankt voor het bericht, maar ja je hebt wel gelijk, Maar er kan altijd een uitzondering uit hoek komen, persoonlijk zou ik het ook niet doen, maar ja het kan ook zijn dat iemand zijn 5080 beschadigd is ofzo of hij heeft wat geld nodig en zijn setup is al verzadigd en hij denkt " ik heb geen roland xv 5080 nodig want ik al een sampler" , en genoeg synths, zodat hij van 32 gerust naar 16 kanalen kan zakken etc. je kunt altijd wel een reden verzinnen, ik ken van die stufjunks die een mountebikeeee kopen voor 1500 euro en 4 weken later die fiets op straat aan een onbekende verkopen voor 75 euro, dus zeg nooit nooit!!! Daarom lul gewoon wat, snap snap, trouwens ik ga niet schelde!
groeten uit sambeek.

Re: Xv Serie Ruilen

Origineel geplaatst door Roel_en_Sam
V-synth mag ook, doet zeker niemand HAHA

Als je t zo zegt niet natuurlijk.. maarja, ik lul ook maar wat :o:

Even een testje om iets uit te zoeken. Mijn xv 3080 ruilen tegen een andere synth, iemand....
Kijken wat voor reactie, hopelijk reacties we krijgen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back