dob
Helemaal in m'n (k)nopjes
Ik heb in een analoge drumbak deal een midi-to-trigger apparaat erbij gekregen, die ik echter niet gebruik.
In de handleiding staat dat het gaat om een "MIDI-SDS v1.2 MIDI".
Hij is in erg goede staat, heeft 8 trigger uitgangen (jack) en een midi-learn functie, waarbij je dus door een midi note-on te sturen de triggers kunt programmeren.
Ik zal ook nog een foto toevoegen.
Ideaa, natuurlijk, om analoge drumbakken (vaak een drum brain van een 80's electronische drumkit) in je digitale (midi) setup te betrekken.
Op internet heb ik deze info nog opgescharreld:
100 euro svp.
Komt met adapter en handleiding.
Kan verstuurd worden.
In de handleiding staat dat het gaat om een "MIDI-SDS v1.2 MIDI".
Hij is in erg goede staat, heeft 8 trigger uitgangen (jack) en een midi-learn functie, waarbij je dus door een midi note-on te sturen de triggers kunt programmeren.
Ik zal ook nog een foto toevoegen.
Ideaa, natuurlijk, om analoge drumbakken (vaak een drum brain van een 80's electronische drumkit) in je digitale (midi) setup te betrekken.
Op internet heb ik deze info nog opgescharreld:
Simple way to play analog vintage drum brains like Simmons SDS, Synthom, Tama or any of DIY analog drums modules with piezo or mic inputs for drum triggers.
MIDI IN and 8 velocity sensitive 1/4" outputs to trigger up to 8 analog modules. Each of 8 inputs can be reprogrammed for any of MIDI channel or MIDI note.
Useful to play live from MIDI keyboard or in studio with MIDI sequencer.
Digital indicator to indicate which trigger output is active when you hit MIDI keys.
100 euro svp.
Komt met adapter en handleiding.
Kan verstuurd worden.