Starkey Hearing Science Laboratory Modular

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
http://cgi.ebay.de/STARKEY-HEARING-...wItemQQptZStudioequipment?hash=item4a9ddd0e4a

attachment.php

Attachments

• HCS.jpg
    HCS.jpg
    32,2 KB · Bekeken: 78
Vaag..programmer misschien wel interessant? Leuk dat iemand zo'n ding tegen het lijf loopt..maar € 1400,- :stupid Hoop dat die gast op You-tube nie helemaal snapt waar ie mee bezig is.. waarschijnlijk te hard ingestuurd....toch 3 VCO's ?
Die van ebay heeft wel extra cv's
Als sixties filter is ie wel oke :D

volgens mij ziet het er interessanter uit dan het in werkelijk is...een toongenerator de luxe.

Vandaar mijn vraag dus, is hij al dan niet muzikaal gestemd (1V/oct en dergelijke). Daarmee staat of valt de bruikbaarheid een beetje...

Dit is dus ook een van de apparaten die Thomas P. Heckmann verkoopt. Is toch een grote Duitse acid/techno producer. Ik denk dat ie wel inzetbaar is om tunez mee te maken.

Dit is dus ook een van de apparaten die Thomas P. Heckmann verkoopt. Is toch een grote Duitse acid/techno producer. Ik denk dat ie wel inzetbaar is om tunez mee te maken.

Beperkt inzetbaar..

Vandaar mijn vraag dus, is hij al dan niet muzikaal gestemd (1V/oct en dergelijke). Daarmee staat of valt de bruikbaarheid een beetje...

Hi,
you can use CV to control the Starkey, but it's not the common 1V/Oct scale ! I used PPG, ARP, Roland Sequencers with it.
This is a fully experimental instrument and best in use with other modulars. It has no real ADSRs, but it's possible
to modify two trigger ins easily to control the ARs of it. I never did this as I have tons of modulars anyways.
The best parts are the three unique filters that really can scream ! Also mine has three independent LFOs that output Sine, Ramp and Square waves all at once.
It's a little bit like a more versatile EMS VCS 3...
Best
Thomas

Hij lijkt uiterlijk voornamelijk op een VCS3 ja...maar ik zou voor de eurotjes een echte modular kopen.

Hij lijkt uiterlijk voornamelijk op een VCS3 ja...maar ik zou voor de eurotjes een echte modular kopen.

Tja maar tegenwoordig zijn heel veel producers juist opzoek naar aparte apparaten om toch een sound te creeeren die geen 1 andere producer heeft. En verdien jij goed met je muziek is deze modulair dan toch wel interessant om aan te schaffen.
Hoeveel zijn er eigenlijk van gebouwd?

Tja maar tegenwoordig zijn heel veel producers juist opzoek naar aparte apparaten om toch een sound te creeeren die geen 1 andere producer heeft. En verdien jij goed met je muziek is deze modulair dan toch wel interessant om aan te schaffen.
Hoeveel zijn er eigenlijk van gebouwd?

Lijkt me onwaarschijnlijk..
Het is een gehoortest machine...

Pieeeeeeeep poeeeeeeep pieeeeeeep hoort u nu links? hoort u nu rechts...

En die Thomas Heckman weet heus wel wat ie wegdoet..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back