Tangerine Dream naar Nederland!

fsleeking

Nieuwkomer
Met enige trots kunnen we aankondigen dat Tangerine Dream op dinsdag 30 maart 2010 Cultuurpodium Boerderij te Zoetermeer aan zal doen voor een exclusief Nederlands optreden. Deze legendarische elektronische muziekgroep uit Berlijn heeft een enorm oeuvre op hun naam staan met meer dan 80 studioalbums, waaronder talloze soundtracks voor films.

Tangerine Dream werd opgericht in 1967 door Edgard Froese en was een van de grondleggers van de stijlen krautrock en New Age. Later verlegde de groep de stijl naar een electronischer geluid met progressieve invloeden.

Dinsdag 30 maart 2010
Tangerine Dream
aanvang 20.30 uur, zaal open 19.30 uur
Toegang 45 euro (excl. servicekst), vvk via Ticketservice

Cultuurpodium Boerderij
Amerikaweg 145, Zoetermeer
www.boerderij.org

index1.jpg

ik had wel verwacht dat enkele liefhebbers op dit forum enthousiast zouden reageren op dit heugelijke nieuws... valt me beetje tegen :)

Tangerine Dream sprak me op Loreley meer aan dan Klaus Schulze en dat wil wat zeggen!!

Misschien dat ik ga.

Cult-kosmische-muziek waar ik vroeger alle lp's van had. (... en inderdaad ook de volledige collectie van Klaus !)

... ik wist eigenlijk niet dat die nog bezig waren met projecten,... maar vraag me wel af wat ze op het podium nog gebruiken van weleer ... zo te zien zijn ze meegegaan met hun tijd, en zijn "the patch-walls" het verslepen niet meer waard.

2 grote concerten in 1 maand vind ik net iets te veel...., anders was ik ook wel gegaan.
Hopelijk komen ze over een tijdje nog een keertje in de buurt.
Ik wil namelijk edgar nog een keertje zien voor dat het te laat is ;)
Vind wel dat de laatste jaren de "magie" een beetje weg is.
Persoonlijk denk ik dat het door de inbreng van de nieuwe leden is.

Hmz net ff wat geluisterd van ze ;)
klinkt lekker, misschien wel de moeite waard om te gaan :D

nu nog effe kijke wie dr allemaal gaan :P

*edit*
dr wil niemand mee... =(
zijn dr hier nog mensen die gaan vanuit omgving utrecht? :doei:

Laatst gewijzigd:
Back