gezocht EMU Xboard 49 en M-Audio MobilePre USB of aanverwant

Status
Please reply by conversation.

Wmonk

Hout bevat ook elektronen
Beste,
na al eerder hier geslaagd te zijn bij het zoeken van gear zoek ik nu een audio interface voor mijn laptop. Ten minste een stereo ingang, aangezien de synth stereo uit heeft. Geen behringer uiteraard.
Groeten,
Wmonk

ik heb een maudio ozone voor je, heb je gelijk een geluidskaart een kleine controller en nou ja een keybaurdje in een.

kijk voor de spec. even op internet.

maudio is van apple geloof ik.

Ik heb net een E-MU Xboard gekocht, dus ik ben niet op zoek naar iets met toetsen erbij.
Zelf zat ik te denken aan een Alesis iO|2, m-audio mobilepre usb, m-audio audiophile usb, en dat soort apparaatjes. Firewire kan problemen opleveren hier, een ECHO Audiofire zou het echter wel doen.
Wie heeft iets in de aanbieding?

@ moderator, graag topic titel wijzigen in: gezocht EMU Xboard 49 en M-Audio MobilePre USB of aanverwant.

Deal met de Xboard is helaas niet doorgegaan, heb al betaald maar kreeg net een email dat het apparaat kapot is. Ik ben dus opnieuw op zoek naar een Xboard 49 (ik wil graag 49 keys en aftertouch)
Daarnaast heb ik even zitten kijken naar de Audio Interfaces. Belangrijkste is dat ze compatible moeten zijn met mij laptop, die linux draait.
De M-Audio MobilePre USB is een geschikte kandidaat. Voldoet aan mijn eisen (2 x line in), en is compatible.

Groet,
wmonk

Fast Track Pro gevonden en in huis!
Ben nog op zoek naar de E-MU Xboard 49, maar dat gaat volgende maand worden dus.
In the mean time nog wel op zoek naar een goedkoop midi keyboard (of synth). Als het maar note on/off messages doorstuurt. Velocity is een pre, maar hoeft niet.

Status
Please reply by conversation.
Back