un track pour jullie

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
een nogal bizar trackie als zeg ik het zelf.
heeft een lichte industrial feel qua geluid
van de drums. hij is ook wel vrij hard....tis
vooral die kick die het doet :duivels: . ja
voor de rest kan ik er niet veel over zeggen
behalve dan dat de track je in een
chaotische maar rustige gemoedstoestand
moet brengen ....... als dat enigzins mogelijk
is.
goede/slechte commentaar/critiek is altijd welkom.

klik hier voor geluid

greets isnieZot

Apart.. Niet dat ik er een cd van zou kopen maar ik vind het wel leuk, anders dan anders zegmaar en dat is goed!

RV

klinkt wel lekker freaky, komt alleen beetje langzaam op gang, naar mijn smaak
waar komt die bass-line uit ? ken dat geluid ergens van..........

die beats hebben wel iets Squarepusherachtigs. Alleen SP maakt ze nog iets intenser/drukker/chaotischer. Vind dit wel ok klinken, maar sluit me wel aan bij de voorgaande posts mbt het begin.

bedankt voor de reacties.
misschien mag hij wel wat vroeger beginnen freaken. 8)
kwou eigelijk wat opbouw hebben in de track.
misschien een beetje teveel opbouw waardoor de interesse
verloren gaat.

Gemmetje: baslijn en strings zijn gewoon VSTtjes

Hazes: twas niet echt mijn bedoeling om SP te imiteren
dus het hoeft niet zo druk te klinken, vind de track al druk
genoeg op zich eigelijk.

greets isnieZot

ik vind em erg gaaf. idd misschien een wat lange intro. maarja, dat hoort natuurlijk bij het experimentele perspectief :D. kun je dit trouwens nog experimenteel noemen in de officiele zin van het woord? denk het niet eigenlijk... hmmm..

nou, lekker popnummer! ;)

puol

oja, venetian snares?

Origineel geplaatst door isnieZot
die man regeert gewoon...echt.....als ik zijn shit hoor......dan word ik pas zot. :duivels:

greets isnieZot

en dan te bedenken, ik weet het niet zeker, ik heb dit ooit ergens gelezen, dat ie alles met een tracker maakt. octaMED, ik ken dat programma zelf niet. dan is hij dus het bewijs dat je echt niet van die super technische apparaten nodig hebt om de meest geweldige muziek te maken die ik ken. ja, venetian snares is mijn grote held. ik heb hem live gezien in de OCCII in amsterdam samen met fanny, heeeeeeeeeeel vet!!!

puol

Origineel geplaatst door poul
en dan te bedenken, ik weet het niet zeker, ik heb dit ooit ergens gelezen, dat ie alles met een tracker maakt. octaMED, ik ken dat programma zelf niet. dan is hij dus het bewijs dat je echt niet van die super technische apparaten nodig hebt om de meest geweldige muziek te maken die ik ken. ja, venetian snares is mijn grote held. ik heb hem live gezien in de OCCII in amsterdam samen met fanny, heeeeeeeeeeel vet!!!

puol

das juist, octaMED is voor de amiga als ik mij niet vergis. alhoewel ik ergens al de pc versie gedownload heb.
maar kheb die nog niet in gang gekregen.

greets isnieZot

nog wat aanpassingen gedaan aan de track,
extra drums ingestoken en de track iets minder opbouw
gegeven. de link is hetzelfde als hierboven.

greets isnieZot

Back