Jen sx1000

Ewoutvanderveld

Ingeburgerd
Beste Synthforumers,

Ik heb mij oog laten vallen op de Jen sx1000, omdat de analoge bassgeluiden van deze synth me erg bevallen. Het enige probleem voor mij is dat er geen midi- in of cv in in zit, dus het niet mogelijk is om de Jen sx1000 extern te sequencen, valt daar iets op te verzinnen. Want ik vind dit een groot nadeel van deze synth maar wil hem toch wel erg graag.

Ewout

Oke maar dat is wel een optie denk ik, maar hoe werkt dat dan precies moet je dat er in bouwen?

Moet je even die site doorlezen. Ik neem aan een kwestie van solderen etc. Ben ik niet zo'n ster in dus zal het door iemand anders moeten laten doen waardoor het weer wat duurder wordt.

Ik heb er sinds een paar weken eentje. Sound vind ik verrassennd leuk. Heb ook zitten kijken naar midi kits maar 150 euro vind ik op dit momet nog te veel. [/url]

Hee heb jij hem te pakken gekregen, gefeliciteerd, een mooi bakkie is het!

de mod is zo te zien niet zo heel moeilijk:

centrale chip eruit, weerstanden knippen, nieuwe print erin, draad solderen, midi-connector gat boren en vastmaken en testen maar

Mensen,

Bedankt voor de snelle reacties allemaal, driekwartier na deze post ben ik er al helemaal uit geweldig.

Back