Yamaha G-10 gitaarsynthesizer

Pepertje

Ouwe rot
nAvZgNOSBnDZOHtF21LANg==.jpg

De Yamaha G10 midi-guitar controller. Je ziet hem zelden. Deze is als nieuw!
Wat een unieke vormgeving! Super exclusief, deze razendsnelle
midigitaar met 19 inch converter-unit plus - als je wilt - eraan gekoppeld
de Yamaha Z81 19 inch synthesizermodule (voor dit instrument ideaal)
Bij deze unit extra een space ontworpen, original G10-gitaarkoffer
Je kan met 1 of 2 handen spelen. Toch heb ik er een 2de gitaar bij,
die je erbij krijgt. 2 voor de prijs van 1.

http://link.marktplaats.nl/316299895

Ben geen gitarist maar hij klinkt wel aardig ;).

Lees net dat er ook een breathcontroller in dat ding zit :okdan:. Kijk, nu ga ik natuurlijk ook maar eens bieden :D.

Daar heb je gelijk in.

Die Dekselse Verhoeven ook. De reeks biedingen van €10,- meer verstorend en tegelijkertijd zijn eigen biedingen daarin weg halend. Als we zo gaan beginnen... :D

Daar heb je gelijk in.

Die Dekselse Verhoeven ook. De reeks biedingen van €10,- meer verstorend en tegelijkertijd zijn eigen biedingen daarin weg halend. Als we zo gaan beginnen... :D

Bieden op MP is een fopneus.

Ja, een leuk ding wel maar het moet niet te gek worden natuurlijk.

Was net even aan het spelen op de Alesis Micron met de Korg Delta, en dat klinkt toch wel heel errug lekker samen.

Die Verhoeven lijkt wel een handelaar zoveel als die man biedt. Maar oeps, daarmee snijd ik iets aan wat bezien voorgaande reacties heftige emoties op roept. Ieder zijn ding denk ik dan maar.

Gelukkig echter zijn er medeforummers die relativerende kanttekeningen plaatsen bij dit dan wel dat. (dank Ralph).

Denk er hard over om mijn biedingen maar weer in te trekken en maar af te zien van dat ding. Lag ook niet echt in de planning in tegenstelling tot een Wavedrum :okdan:.

Ja, een leuk ding wel maar het moet niet te gek worden natuurlijk.

Was net even aan het spelen op de Alesis Micron met de Korg Delta, en dat klinkt toch wel heel errug lekker samen.

Die Verhoeven lijkt wel een handelaar zoveel als die man biedt. Maar oeps, daarmee snijd ik iets aan wat bezien voorgaande reacties heftige emoties op roept. Ieder zijn ding denk ik dan maar.

Gelukkig echter zijn er medeforummers die relativerende kanttekeningen plaatsen bij dit dan wel dat. (dank Ralph).

Denk er hard over om mijn biedingen maar weer in te trekken en maar af te zien van dat ding. Lag ook niet echt in de planning in tegenstelling tot een Wavedrum :okdan:.

Ik vind de Korg Delta een hele leuke synth. Wel parafoon maar dat mag de pret niet drukken. Er zit een heerlijk Korg filter in en met het joystickje ist fijn roeren.

Ik zie Gert ook vaak bij items staan..

Ik vond het ook wel interessant:) vandaar. Maar als jij hem graag wilt hebben, zal ik mijn biedingen intrekken.

Nou moe, heb ik juist mijn biedingen ingetrokken na overleg met een broer die talloze gitaren heeft (dacht in mijn achterhoofd aan een cadeautje voor hem, maar hij moest er alleen maar om lachen).

Heb ik een mede synthforumlid voor 'patsertje' uitgemaakt? Oeps, oeps, 'Zie je wel weer zo'n Amsterdammer met zijn grote bek' hoor ik Gert al denken.

Sorry Gert, niet zo fraai van mij. :doei:

Wat is er nu tenslotte geboden voor deze midi-gitaar??????
Heb deze thread wat laat gevonden,zoek al een tijdje naar een Yamaha G-10.
Weet wel niet als zo'n G-10 niet boven mijn budget is,daarom ook even de vraag wat de uiteindelijke prijs is geworden.
Alvast bedankt voor wie mij info kan verschaffen :-)

Misschien heeft medeforumer VerGe-ten deze tenslotte gekocht,zie dat ie schreef ervoor te willen gaan ;-)
Dus als iemand me a.u.b. kan zeggen wat deze G-10 zijn final bod was.
Daarbij moest iemand er ééntje hebben en willen wegdoen,laat me a.u.b. iets weten.
Ben altijd verzot geweest op die gekke midi gitaren,zie ook de Casio DG-10 of DG-20.
Maar de Yamaha G-10 is gewoon de max qua uitzicht :-)

Voor zover ik weet zijn die casio's beter.
Zien er meer uit als een gitaar ook, maar zijn een stuk duurder.
Wat een erg leuke gimmick is dat je piano speelt op een gitaar..en dan die vragende gezichten van luisteraars/publiek. :D

lol, Gert V. Toffe peer, maar heeft de afgelopen jaren mij vaak overboden. :maffia: (andersom ook) :engel:

QUOTE=ronnyvalder;1207617]
Ben altijd verzot geweest op die gekke midi gitaren,zie ook de Casio DG-10 of DG-20.
Maar de Yamaha G-10 is gewoon de max qua uitzicht :-)[/QUOTE]

@ VerGe-ten : bedankt voor de info,ik heb heel de thread alsook de advertentie dus te laat gevonden :-(
Zoek al een tijdje ééntje,zelf speel ik gitaar en heb daar een Roland GR-33 en GR-50 aanhangen,dus gaat het me niet om de kwaliteit met de G-10,maar vooral om de vorm,die ik super vindt :-)

Back