Samson Servo 260 Probleempje

Prowler

Stamgast
Nou weer het volgende probleem :(

Ik heb dus een Samson Server 260 + Absolute 2 monitors.
Nu heeft de amp. de laatste tijd kuren.
Het ligt NIET aan de kabels want die heb ik al vervangen en na gechecked.
Af en toe valt 1 speaker uit, dan weer de ander en soms allerbij, nu kan dit niet aan de speakers liggen
omdat als ik een klap op de versterker geef, dan doet die het weer ff :confused:
Maar het begon met een tikkie en nu mag ik er al aardig op rammen, zullen we maar zeggen.
Ik denk zelf dat het een los contactje is (hoop ik)
Ik heb hem ongeveer 2 jaar geleden gekocht bij Verspuij in Rotterdam, via de post omdat ik in Enschede woon.
Maar wat kan ik het beste doen:
1. Hem laten repareren en opsturen naar Verspuij ?
2. Hem naar een lokale elektroboer brengen of
3. Hier bij Huigens in Hengelo laten nakijken (als ze dat doen)

Mijn dank is groot :halleluja:

Hoi Triple Six !

Ik herken dit probleem :-(
Ik heb dit zelfde gehad met mijn Samson Servo-170....met Absolute Zero speakers.
En hoe toevallig....ook bij P. Verspuy gekocht.
Helaas was mijn 'setje' ook uit de garantie....maar heb hem toch via Verspuy laten maken....kosten +/- 100 Euro.
2 weken later.....weer hetzelfde probleem :-(((....Ik weer terug naar Verspuy.....weer opgestuurd naar de importeur...en sinds dien geen problemen meer gehad.
Wat ze er precies aangedaan hebben weet ik niet meer (er zat iets los !).....maar hij doet het weer helemaal perfect.

Grts.

Jerry

Iemand die handig is met een soldeerbout even laten kijken?
Lijkt me niet zo gek moeilijk werk om dat te fixen.

[OT] behalve die deuk eruit halen natuurlijk [/OT]

Ik heb zoiets ook gehad met m'n oude sony stereo toren. vond het niet waard om hem te laten repareren, maar hij heeft het nog verbazend lang uitgehouden (met een klap af en toe)

Snap trouwens niet hoe iets los kan raken in een apparaat wat gewoon stilstaat (als tie de hele tijd gewoon thuis staat natuurlijk)

Back