samenwerking gezocht

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

forty kix

Nieuwkomer
Gezocht: composers die affiniteit hebben met de muziek van de volgende cracks: Gigi d'Agostino, Doop, Sash, Gala, DJ Quicksilver, Faithless, Robin S. Darude, Vengaboys, Party animals, The Sunclub, Paul Johnson, 2 bros on 4 th floor, G-Spott, Mark v. Dale, Energy, Dario G, maar ook: Seal, Terence Trend d'Arby en George Michael.
Want wat is het jammer dat de hedendaagse Top 40 bol staat van de "doorsnee/eenheidsworst/moderne middle of the road"-liedjes van mw. Lopez, mw. Spears, mw. Shakira, mw Aquilera en dhr. Williams.
Doel: zinvolle gedachtenuitwisseling met wijze componisten die op bovengenoemde golflengte zitten, eventueel gevolgd door vruchtbare samenwerking. (vereist: goed verstand in een prettig mens) Liefst omgeving Den Bosch.

Laatst gewijzigd:
Re: samenwerking gezocht

Origineel geplaatst door forty kix
Gezocht: composers die affiniteit hebben met de muziek van de volgende cracks: Gigi d'Agostino, Doop, Sash, Gala, DJ Quicksilver, Faithless, Robin S. Darude, Vengaboys, Party animals, The Sunclub, Paul Johnson, 2 bros on 4 th floor, G-Spott, Mark v. Dale, Energy, Dario G, maar ook: Seal, Terence Trend d'Arby en George Michael.
Want wat is het jammer dat de hedendaagse Top 40 bol staat van de "doorsnee/eenheidsworst/moderne middle of the road"-liedjes van mw. Lopez, mw. Spears, mw. Shakira, mw Aquilera en dhr. Williams.
Doel: zinvolle gedachtenuitwisseling met wijze componisten die op bovengenoemde golflengte zitten, eventueel gevolgd door vruchtbare samenwerking. (vereist: goed verstand in een prettig mens) Liefst omgeving Den Bosch.

LOL! die namen die je daar als "cracks" opnoemt zijn idd toch wel de meest innovatieve en creatieve producenten van de laatste decenia ;)

Re: Re: samenwerking gezocht

Origineel geplaatst door olafmol
LOL! die namen die je daar als "cracks" opnoemt zijn idd toch wel de meest innovatieve en creatieve producenten van de laatste decenia ;)

Goh... misschien moest ie zich toch maar 's opgeven voor die Zweedse Pop Skolar :)

R.
(Insiders joke)

hahaa ja...Bennies Peup Skeular! met ingebouwde sauna!

misschien is dat programmaatje wat kan voorspellen of een nummer een hit wordt iets voor ze ;)

Nou ja, in Zweden weten ze in ieder geval nog goed om met subsidies en jong talent om te gaan. Daar kan ons kikkerlandje nog wel een puntje aan zuigen. (Hoe dat in de bels zit zou ik bij Allah niet weten)

En sommige reacties zijn wel erg vermakelijk trouwens.

Enne, je hoeft geen muziek te maken die anderen niet leuk vinden. Gewoon muziek maken die JIJ leuk vind. ;)

Origineel geplaatst door fuse
En sommige reacties zijn wel erg vermakelijk trouwens.

Z'n openingspost is nog het allervermaeckelijckst ! :P

Gezocht: composers die affiniteit hebben met de muziek van de volgende cracks: Gigi d'Agostino, Doop, Sash, Gala, DJ Quicksilver, Robin S. Darude, Vengaboys, Party animals, The Sunclub, Paul Johnson, 2 bros on 4 th floor, G-Spott, Mark v. Dale, Energy, Dario G, mw. Lopez, mw. Spears, mw. Shakira, mw Aquilera en dhr. Williams.

Met alle respect, Deze adv. vraagt er gewoon om !!!
je noemt namelijk bijna alleen maar namen die eenheidsworst maken :engel: :P
nee ff zonder dollen, kan niet zeggen dat ik erg veel van de muziek stijltjes hou die je hier noemt ze staan mij namelijk bekend als 1heidsworst en weinig innovatief !

oeps ! ik zie nu pas dat ik iedereen napraat :maffia:

Origineel geplaatst door Mstudio1
Met alle respect, Deze adv. vraagt er gewoon om !!!
je noemt namelijk bijna alleen maar namen die eenheidsworst maken :engel: :P
nee ff zonder dollen, kan niet zeggen dat ik erg veel van de muziek stijltjes hou die je hier noemt ze staan mij namelijk bekend als 1heidsworst en weinig innovatief !

oeps ! ik zie nu pas dat ik iedereen napraat :maffia:

ey niets over Doop he? Doop is cool

:D

heh kom kom mensen probeer a.u.b. een beetje serieus te reageren.

Want robbie williams muziek zit gewoon knap in elkaar.

oh wacht dat wordt eenheidsworst genoemd

Het is weer erg interessant om te lezen dat iedereen de namen die "Forty Kix" opnoemt afdoen als niet origineel of vernieuwend, terwijl de meeste mensen die hebben gereageerd op hun sites of op mp3.com materiaal zetten wat we in de tijd van bovengenoemde namen ook al in overvloed hebben gehoord.

Die mensen zijn dan dus net zo vernieuwend bezig volgens mij, alleen minder succesvol.

Het weglaten van een "hook" of "vocal" maakt iemand niet meer "credible" of "underground" of "vernieuwend",
het geeft alleen het nivo weer waarop iemand bezig is, meestal vrij laag dus, uitzonderingen daargelaten.

En Bounce, sommige mensen vinden "top 40" muziek gewoon leuk, hate to burst your bubble, maar zo is het
nu eenmaal. (Er zijn zelfs mensen die een PC prefereren...tsss....onbegrijpelijk wat mensen allemaal in hun hoofd halen)

Er lijkt me dan ook niets mis met de wens om met iemand samen te werken die dat ook trekt of ambieert.
Als je het leuk vind om mensen te amuseren met je muziek en daar zoveel mogelijk mensen mee te bereiken is
dat toch alleen maar leuk? Ik persoonlijk zie niet in waarom jullie motieven om te produceren zuiverder zijn als
mensen die succesvol zijn in de top 40.

Forty kix, ik hoop niet dat je gelijk genezen bent van het forum en ik geef je groot gelijk dat je gaat voor wat je wil.

:okdan:

dit is gegarandeerd (weer) een hoax.

en ik ben het er niet mee eens dat er mensen zijn die top40 liedjes leuk vinden. ik denk dat er wel heel veel mensen zijn die niet de moeite nemen om zelf te bepalen wat ze leuk vinden, maar hun smaak laten bepalen door hetgeen ze aangereikt krijgen.

Seal, Terence Trent d'Arby en George Michael hebben onbetwistbaar daadwerkelijk gevoel voor muziek in hun donder. over de rest van de figuren die de topicstarter noemt heb ik geen goed woord over. maar nogmaals; dit is toch geen serieuze vraag, dus gelukkig hoef ik er ook niet serieus op in te gaan.

Je bedoelt dat je graag een hit wilt scoren, maar het alleen niet kan ?

Niet alle top 40 muziek is slecht, echt niet, maar Gigi als voorbeeld ? ;{

jezus! verder alles goed met je?

waarom wil je iets doen dat 100,000 al gedaan hebben?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back