TimMer1981
Stamgast
Goedenavond beste mede-users,
aangezien ik nooit zo'n enorme fan ben van praten over jezelf zal ik een korte samenvatting van mijn persoontje geven:
- Tim
- 28 jaar
- Afgestudeerd in richtingen bedrijfskunde, management, ICT en telecommunicatie
- Film- en muziekgek
- Meestal behoorlijk kort-door-de-bocht en to-the-point; vaak stronteigenwijs
- Luister praktisch alles wat los en vast zit; uitzonderingen: hardstyle, metal, NL-talig en urban (begin dus rustig over klassiek als je daar zin in hebt
)
- DJ sinds 2000; 1700 vinyls verdeeld over +/- 25 stijlen, Dateq XTC, drie OEM-draaitafels, Pioneer FX-bak, twee actieve monitorspeakers
- Altijd al interesse gehad in audio- en studiotechniek
- Produceren jaren in de planning gehad, sinds een paar maandjes serieus mee begonnen (MIDI-controller gekocht, studeren op manuals en tutorials en dagen-/nachtenlang prutsen)
- Gear: heavy duty PC met Win 7 x64 Ultimate, E-MU 1212M, Novation ReMOTE 61 SL Mk1 MIDI-controller, Sony MDR-V900 koptelefoon, hoge mate van leergierigheid, veel geduld en een ziekelijke passie voor alles wat met muziek te maken heeft
aangezien ik nooit zo'n enorme fan ben van praten over jezelf zal ik een korte samenvatting van mijn persoontje geven:
- Tim
- 28 jaar
- Afgestudeerd in richtingen bedrijfskunde, management, ICT en telecommunicatie
- Film- en muziekgek
- Meestal behoorlijk kort-door-de-bocht en to-the-point; vaak stronteigenwijs

- Luister praktisch alles wat los en vast zit; uitzonderingen: hardstyle, metal, NL-talig en urban (begin dus rustig over klassiek als je daar zin in hebt
)- DJ sinds 2000; 1700 vinyls verdeeld over +/- 25 stijlen, Dateq XTC, drie OEM-draaitafels, Pioneer FX-bak, twee actieve monitorspeakers
- Altijd al interesse gehad in audio- en studiotechniek
- Produceren jaren in de planning gehad, sinds een paar maandjes serieus mee begonnen (MIDI-controller gekocht, studeren op manuals en tutorials en dagen-/nachtenlang prutsen)
- Gear: heavy duty PC met Win 7 x64 Ultimate, E-MU 1212M, Novation ReMOTE 61 SL Mk1 MIDI-controller, Sony MDR-V900 koptelefoon, hoge mate van leergierigheid, veel geduld en een ziekelijke passie voor alles wat met muziek te maken heeft
Laatst gewijzigd:

Welkom!!