Cubase 5 laat geen VST's zien als Insert Effect

mido

Ingeburgerd
Hallo allemaal,

Ik ben me helemaal een ongeluk aan het zoeken, maar ik kan het niet vinden. Ik wil mijn VST's gebruiken als Insert effect om te Side Chainen.

Ik heb verschillen video's gezien dat het mogelijk is om op deze manier te side chainen door de Virus Ti.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb even een plaatje toegevoegd voor de duidelijkheid.

Thx!

Maikel

photo.jpg

op het kanaal dat je wil compressen ---> dynamics ---> compressor (sidechainer aanvinken)

op de sends van het kanaal dat je wilt dat de sidechain van daan komt in je sends de bus kiezen , aanvinken, en hoeveelheid meegeven...

op het kanaal dat je wil compressen ---> dynamics ---> compressor (sidechainer aanvinken)

op de sends van het kanaal dat je wilt dat de sidechain van daan komt in je sends de bus kiezen , aanvinken, en hoeveelheid meegeven...

Klopt dat kan ik wel zien. Maar ik wil ook mijn VST plugins zien. Zodat ik bijvoorbeeld de Virus Ti en de Nexus kan gebruiken voor side chaining.

Voorbeeld:

aaah, ok !...je ziet gewoon "fysiek" de TI niet staan in je VST lijst.
Damn...tsja...geen idee dan, sorry :S

klopt ;) En ook de andere VST's die ik geinstalleerd heb zoals de Nexus die zie ik niet.

thx anyway :)

Iemand anders nog een idee?

dat kan ik nog wel even doen inderdaad, weet alleen niet of het veel uit gaat halen want ik zie ze wel gewoon in de VST Instruments lijst.

Waarom heb je eigenlijk een mapje "missing plugins" ? Die heb ik namelijk niet...
Wil ik ook hebben...of staan daar niet alle plugins in die je zou willen hebben maar niet hebt cq nodig hebt voor je project? ;-)

Waarom heb je eigenlijk een mapje "missing plugins" ? Die heb ik namelijk niet...
Wil ik ook hebben...of staan daar niet alle plugins in die je zou willen hebben maar niet hebt cq nodig hebt voor je project? ;-)

;)

Heb gister Cubase 5 geinstalleerd en hij heeft niet alle plugins gevonden die ik had in Cubase 3sx. Moet ik nog fixen. Het project die ik open had vereiste die plugins namelijk.

(de plugins die ik wil gebruiken voor de side chain ziet hij wel, dat daar geen verwarring over ontstaat in de thread)

nou ik denk dat deze topic gesloten kan worden.

Ik dacht de laatste Virus Ti software te hebben.... was dus niet zo. Na het updaten zie ik de Virus wel. :S

stom stom ;)

nou ik denk dat deze topic gesloten kan worden.

Ik dacht de laatste Virus Ti software te hebben.... was dus niet zo. Na het updaten zie ik de Virus wel. :S

stom stom ;)

Helemaal niet stom. Je hebt uit je doppen gekeken en zelf gezocht en het opgelost. Heel veel mensen zijn daar tegenwoordig te beroerd voor, en vinden dat anderen hun problemen maar moeten oplossen.

Ik zeg dus: :okdan:

Back