• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Te Koop] Roland MC 909

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ch!llZ

Dedicated to dancemusic
Wegens beeindiggen hobby

Te Koop : Roland MC909 inclusief Orginele verpakking, handleiding, en extra midi kabel met joystickpoort en midi naar midi ,USB kabel en geheugen dimm 256 MB PC133 geinstaleerd !
Voor meer info www.mc909.com

Gekocht op 04-01-2003 bij Muziek centrum verhagen in Tilburg
DUS NOG MET GARANTIE !!!

Mja wat moet ik zeggen ...
Heb geen inspiratie meer, creativiteit is weg,
Had eigenlijk nadat ik me MD en SH32 had verkocht niks meer moeten kopen
Maar ja iedereen maakt weleens fouten ... alleen ik wat meer dan anderen ;)

Voor 1850 Euro mag je em komen halen

Wil je meer weten mail me ff ChillZ@home.nl

Talent hebben,gemotiveerd zijn,je gevoel kunnen vertolken,je eigen ding kunnen doen,willen.

Talent ... mja heb ik gewoonweg niet
gemotiveerd ben ik dus totaal niet (mede doordat ik heeeeel snel "vast" kom te zitten
gevoel kunnen vertolken is een hele goede ...
Ja me eigen ding doen wil ik wel maar ja als je bovenstaande al niet hebt ...

En ik ben zo'n 4/5 jaar met muziek maken bezig (geweest)

Kijk ik heb elke dag wel ff zin om wat te fabriceren maar na 30 mins ofzo heb ik het al weer gezien omdat ik na een beat al heel snel vast kom te zitten ,dus geen ideeen meer heb.
En ik vind het daarom ook zonde om die MC hier te laten "verstoffen" nu ik er nog een leuk bedrag voor terug kan vangen
Vooral omdat ik al wat "miskopen" heb gedaan (ja zo ben ik nu eenmaal)
Dus als ik nog es zo'n drang heb om wat te doen dan ga ik lekker op soft over

Ik ben er gewoon achter dat dit gebeuren niet echt MIJN ding is
Dus doe ik het echt puur als tijdverdrijf en aangezien ik nu andere dingen leuker vind op het moment is de keuze snel gemaakt

Tja, mensen kunnen hem voor 1860 euro bestellen in Duitsland. Komt daar 8 euro verzendkosten bij. Zoals ik het lees zit er verder alleen wat extra geheugen bij. Dus zal je toevallig iemand moeten tegenkomen die liever iets wat uit NL komt koopt.

Roland is voor mij het laatste merk waar ik aan zou denken om m'n setup mee te versterken. Als je er nog snel geld aan over wil houden... Voor 1500 denk ik dat je hem snel kwijt ben. Anders is het wachten, of zelf gebruiken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back