Edirol UM-880 patchbay voor UM-550

Status
Please reply by conversation.
Gezocht: Edirol UM-550 midi patcher.
Ik wil mijn Edirol UM-880 eventueel uitwisselen (onder voorwaarden). Ja... ik weet het, de 880 kan meer is beter etc. Toch ik heb liever z'n kleinere broer : deze past beter in mijn bestaande koffer en wordt dan ook tenvolle benut.

Opgelet ik doe de Edirol UM-880 niet weg als ik geen Edirol UM-550 in de plaats heb !

attachment.php

Attachments

• Edirol UM880 Midi Patch.jpg
    Edirol UM880 Midi Patch.jpg
    102,1 KB · Bekeken: 62
Gezocht: Edirol UM-550 midi patcher of eventueel uitwisselen met een Edirol UM-880.

Gezocht: Edirol UM-550 midi patcher of eventueel uitwisselen met een Edirol UM-880.

Gezocht: Edirol UM-550 midi patcher...

Ik wil mijn Edirol UM-880 eventueel uitwisselen (onder voorwaarden). Ja... ik weet het, de 880 kan meer is beter etc. Toch ik heb liever z'n kleinere broer : deze past beter in mijn bestaande koffer en wordt dan ook tenvolle benut.

Opgelet ik doe de Edirol UM-880 niet weg als ik geen Edirol UM-550 in de plaats heb !

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=123082

Verdomme... ik twijfel nu dik over mijn eigen beslissing :
Door de boel nog even te checken ontdekte ik dat de UM550 breder is dan een 1/2 van een 19 inch rack.
Zodoende dien ik m'n koffer ook met de UM550 erin nog aan te passen, daar had ik me niet op voorzien.
Verdomme... :stupid
Vermits een nieuwe koffer maken ook dan nog noodzaak is, waarom dan niet één waar de um880 in past.

Sorry, deal voor onbestemde tijd geschorst.

(administrator kun je deze topic niet trashen a.u.b., excuus hoor)

:verkoght:
Nou ja en nee dus.

De reden dat ik een ruil wil is omwille van de mogelijkheden van deze patchbay's die ik wil behouden :

Zowel met als zonder computer te gebruiken en patchen. Patch-geheugens, merge-funktie, minimum 4 midi-in-out.
Mocht iemand buiten deze edirols toch zo'n patchbay kennen/hebben, dan zijn er meer mogelijkheden betreft de verkoop.

Zoniet dan blijft het ruilvoorstel idem.

In wat voor staat is je 880?
Ik heb een 550 die werkelijk in nieuwstaat is, incl. rackbeugels die nog in de verpakking zitten, handleiding enz.

Status
Please reply by conversation.
Back