Ik wil de nieuwe Storm- Moog modular V kopen. (trandy woord: Virtueel)
Ik heb de demo al en hij is GEWELDIG!! Afgezien van de SUPER iritante ruis die er in voor komt.
Maar goed, verder klinkt hij (BIJNA) als een analoog;
hij heeft moeite met de pitch en de LFO's zijn (nog te) langzaam
Misschien heeft er mee te maken dat het maar 5,9mb is.
Dus erg stabiel ist ie nie. Maar goed, het gaan om de sound. En die is van vroeger!!
Isao Tomita is er helemaal weg van en er zitten er zelfs 'n paar presets van meneer in.
En op de vraag of Robert dit allemaal wel weet en zei het volgende:
Je kunt er in de toekomst(uiteraard virtueel) ook een audio unit er aan toevoegen!
Kwijl!!

Heeft iemand nog meer info over de Moog modular V?
Ik heb de demo al en hij is GEWELDIG!! Afgezien van de SUPER iritante ruis die er in voor komt.
Die is wel heeel iritant!!!!!!!!!!!!!!en hij wordt erger naamate je langer op speeld.A regular white noise will be heard while using the demo version.
Maar goed, verder klinkt hij (BIJNA) als een analoog;
hij heeft moeite met de pitch en de LFO's zijn (nog te) langzaam
Misschien heeft er mee te maken dat het maar 5,9mb is.
Dus erg stabiel ist ie nie. Maar goed, het gaan om de sound. En die is van vroeger!!
Isao Tomita is er helemaal weg van en er zitten er zelfs 'n paar presets van meneer in.
En op de vraag of Robert dit allemaal wel weet en zei het volgende:
Vele (hardware)gebruikers hebben er aan meegewerkt zoals Michel GEISS.Arturia's Moog Modular V is a high quality computer emulation of the analog modular synthesizer that Moog MusicĀ® originally introduced. I am delighted that Arturia's Moog Modular V is adding a new dimension to an instrument tradition that has a special meaning to so many musicians."
Je kunt er in de toekomst(uiteraard virtueel) ook een audio unit er aan toevoegen!
Kwijl!!

Heeft iemand nog meer info over de Moog modular V?
Last edited by a moderator: