TK: Abbey-Road Studio's

Oef...
Da's oud nieuws!
Was twee jaar geleden al sprake van.
Macca werd gevraagd het pand te kopen, toendertijd, want die had het geld, toendertijd...

Wout

Tsja.. het is maar een naam.. Apparatuur en locatie doen vast wel iets, maar uiteindelijk gaat het om de mensen die er mee werken, zoals de producers en de artiesten, dus dat kan overal met de juiste apparatuur..

Dus ik koop het niet! ;)

Tsja.. het is maar een naam.. Apparatuur en locatie doen vast wel iets, maar uiteindelijk gaat het om de mensen die er mee werken, zoals de producers en de artiesten, dus dat kan overal met de juiste apparatuur..

Dus ik koop het niet! ;)
Nou heb ik horen vertellen... Ik kan het mis hebben, hoor... Maar EMI schijnt gedurende de jaren wel eens wat nieuwe spulletjes gekocht te hebben, dus vergeet het idee dat je dezelfde apparatuur als de Beatles kunt gebruiken, waarvan het merendeel allang door Macca is weggekocht uit verschillende locaties!

Al schijnen een paar schaamharen van Sid Barrett (ooit Pink Floyd) nog steeds in een verstopt toilet vastzitten...

Wout

Nou heb ik horen vertellen... Ik kan het mis hebben, hoor... Maar EMI schijnt gedurende de jaren wel eens wat nieuwe spulletjes gekocht te hebben, dus vergeet het idee dat je dezelfde apparatuur als de Beatles kunt gebruiken, waarvan het merendeel allang door Macca is weggekocht uit verschillende locaties!

Al schijnen een paar schaamharen van Sid Barrett (ooit Pink Floyd) nog steeds in een verstopt toilet vastzitten...

Wout

Dan koop ik het toch!

Als Philips niet uit EMI was gestapt ....
was er een rendable europese tegenhanger van Hollywood ontstaan...

dan zouden er laatste jaren minder gehypte pro-USA films op het bios-program hebben gestaan

lang leve Philips :(

dan zouden er laatste jaren minder gehypte pro-USA films op het bios-program hebben gestaan

Philips is een grote optocht van verneukte kansen.

lets make things better

dat ambi light zieje ook bnergens meer wat van
dat idee datje tv erachter mee kleurt qa verlichting inje kamer ..topmann
:okdan:

Nou begrijp ik waarom Guus Meeuwis er zelfs terecht kon!

Misschien wil Marco Borsato wat investeringen doen

Back