• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alesis MK2 Active Monitor One

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mike Rockmore

Ouwe rot
De alom bekende monitors van Alesis. Ik heb ze te koop omdat ik een slagje duurder ben gegaan. Maar doe ze met pijn in mijn hart weg. Altijd goed behandeld, in een rookvrije studio gestaan. Eventueel ruilen tegen een Focusrite Saffire Firewire audio interface.

Opsturen kan, verzendkosten zijn of course voor de koper :) Behalve wat gebruikerssporen zien ze er goed uit, technisch 100% in orde. Eigen foto's komen later vandaag online. Prijs is 200 euro en is vast!

Hieronder wat specs:

Enclosure Type Ported
Powered/Unpowered c
Frequency Response (Hz-kHz) 45 Hz-22 kHz
Crossover Frequency (kHz) 2 kHz
Woofer Size/Type 6.5" non-woven carbon filter
Tweeter Size/Type 1" silk dome
Magnetic Shielding Yes
Cabinet Dimensions (HxWxD in inches) 8.5x15x9.25
Weight (lbs.) 21

RAL-M1MK2-B.jpg

Status