Nieuwe mobiele tel. met Cubasis

I-eye

Stamgast
Ik lees net op http://www.tweakers.net een stukje over hun bezoek aan de Cebit 2003:

Siemens' M55 is de eerste telefoon met de "Cubasis" DJ software die het mogelijk maakt om nummers te mixen, te delen met vrienden of te gebruiken als polyfone ringtone. Deze high-resolution telefoon, die ook weer MMS ondersteunt, biedt ook 'calling faces'. Je kunt je foon zo instellen dat die een plaatje weergeeft van de bellende persoon, als je daar een plaatje van op hebt geslagen. Verder kunnen de LED's die je aan de zijkanten van de telefoon vindt je waarschuwen wanneer je gebeld wordt. Ook kunnen ze geprogrammeerd worden, zodat je direct ziet wie er belt. De M55 zal vanaf juni te koop zijn, in de kleuren 'Iridium' en 'Palladium'.
1047992768.jpg

Bron: http://www.tweakers.net/reviews/367/6

Het moet niet gekker worden.... ;) of wel! :P

he bah kijk es naar t schermpie... leuk dat ie polyfoon is maar krijg je dan een cubasis a la screamtracker ofzo?!

Gaaf, wat is de volgende stap. Een telefoon met aansluiting voor tweede display. Kun je op twee schermen mixen. En daarna komt er een telefoon met Cubase SX en ingebouwde 40Gb harddisk. :stupid

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Gaaf, wat is de volgende stap. Een telefoon met aansluiting voor tweede display. Kun je op twee schermen mixen. En daarna komt er een telefoon met Cubase SX en ingebouwde 40Gb harddisk. :stupid

Eindelijk wat leuks voor in de lessen hehehe. Toch nuttig ;)

Zijn wij hier op het forum (gezien onze gemiddelde leeftijd) niet wat oud om de nieuwste nutteloze en stompzinnigste ontwikkelingen op telefoongebied te volgen.

Banana World
Sorry, it's just my humble opinion since they invented mobile phones

Siemens Ringtone VST Pro 2.1
Steinberg CallMixer 1.3 (mix your favorite calls.. Includes MUTE function for unwanted voices)
Siemens M55 Ringtone Polyphonizer

Twee nummers door elkaar gemixed......het telefoonnummer van mn vriendin en van mn schoonmoeder...AAAARGGGHH!

Nokia General Midi

Nokia General Midi

In mijn nieuwe Nokia zit ook al een soort subset van General Midi ingebouwd..

Niet om aan te horen overigens.. ik wil samples.. zodat ik eindelijk een snerpende 303 als ringtone kan instellen..

Re: Nokia General Midi

Re: Nokia General Midi

Origineel geplaatst door CraZ
In mijn nieuwe Nokia zit ook al een soort subset van General Midi ingebouwd..

Niet om aan te horen overigens.. ik wil samples.. zodat ik eindelijk een snerpende 303 als ringtone kan instellen..

Ik heb zowel de Nokia 9210 als de 9210i gehad. Enne, daar kan dit mee :D
's-Ochtends werd ik ook altijd keurig met een wavje van de openingstheme van de Muppetshow gewekt heheh.

en toch vind ik qua model die L55 veel mooier, met dat toetsenbordje onder de display schuiven, vet vet vet

3510i hier... met jawel, ook zo'n midi kitje erin (polyphone beltonen toch?).... volgens mij is dat nog best koel programmeren... krijg eht idee dat er ook iets ven een simpel delay effectje mee na te maken is :)

op de belcompany website noemen ze de oude beltonen trouwens geen monophone beltonen... wat in onze oren wel ze vanzelfsprekend is, maar HOMOphone beltonen.... moest ik toch wel even om grinniken...
:D

Back