Flatcables Doepfer: waar te koop

vinnieq

Lidl
Ik zoek een paar flatcables voor m'n Doepfer en Plan B modules. Een paar lijken beschadigd en ik vertrouw ze niet. Is er site waar je dit soor spullen kunt krijgen? ook voor van die molex-achtige voedingskabels voor zelfbouw en 5U en Blacet modules? Ik kon (zoals gebruikelijk) bij Conrad en Allekabels niks vinden.

Die molex zijn heel makkelijk zelf te maken, vanwege de grote connectoren. (En je kunt dikke kabels gebruiken!)
Zelf koop ik ze bij Fakkert in Zwolle, Farnell heeft ze ook.
Edit: bij doepfer kun je ze kopen. A-100BM10, en A-100BM16

alle doepfer onderdelen zijn gewoon te bestellen bij Doepfer of de NL importeur Music House in Utrecht. die heeft meestal ook wel wat op voorraad

Die zijn voor een paar euro eenvoudig zelf te maken. Je hebt dit soort connectors nodig (paar dubbeltjes) een stuk flatcable. Vaak komt flatcable breder dan je nodig hebt, maar dan kun je 'm simpel op de juiste breedte maken. Euro per kabeltje.

Allen bedankt! Ik had al drie keer die prijslijst van Doepfer bekeken en er kennelijk drie keer overheen gelezen. Tijd voor koffie. Dieter (of iemand die in zijn naam tekent) antwoordde in 10 minuten (!). Zelf maken is ook een optie, alleen net een bestelling bij Conrad gedaan: eerst weer even een lijst onderdelen en boutjes maken. Eerst maar even op de fiets naar Music House.

Back