nejolski

nejolski

Nieuwkomer
Dag iedereen. Ik ben nejolski uit België. Ik ken (nog) niks van synths maar ben wel geïnteresseerd :)

Jaren geleden heb ik wat experimentele muziek gemaakt, vooral met gitaar. Een aantal dingen kan je hier horen http://www.myspace.com/fragnocoloco .
Ik hou ervan om wat te klooien met kabeltjes, knopjes, vooral heel intuitief geluid maken. Op de gitaar ben ik momenteel een klein beetje uitgekeken, en een synth leek me wel goed om de draad terug op te nemen, en eventueel wat aanvullen met tapes of sampler. Mijn muzieksmaak gaat erg breed, van abstracte electronica naar drone, psychedelische folk, blues enzovoort.. Ik vermoed dat het overgrote deel hier trance/dance/vette electronica lovers zijn?

Qua synth spreekt de Juno 60 of Juno 106 me al een tijdje aan. Analoog heeft voor mij altijd al de voorkeur, liever vinyl dan cd. Jammer dat deze synths dikwijls zo duur verkocht worden. Het lijkt me leuk om er lang uitgesponnen drones mee te maken.

Momenteel ben ik dan ook aan het experimenteren met garageband, een midi keyboard en een Juno 60 plug in :okdan:

Welkom :okdan:

Ik sluit me geheel aan bij Document1: welkom dus!! *D

Ik ook, Welkom :D

Ik vermoed dat het overgrote deel hier trance/dance/vette electronica lovers zijn?

Niet echt hoor, zeg maar bijna alle stijlen die je kan bedenken
Je kan wel aannemen dat we allemaal een boontje voor synths hebben 8D

Back