• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

mks50, kurzweil mangler, akai, behringer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dod563

Ouwe rot
Wegens herinvestering te koop,

Roland Mks50 incl pg300 prog incl originele handleiding mks en geprinte handleiding pg. izgst 450,-

Kurzweil Mangler effectunit. 3mnd oud incl doos, handleiding, voeding en folie op kijkvenster. 350,-

Akai ME10 mididelay 45,-
Features:
- MIDI IN/OUT/THRU
- Digital Delay button with LED and Control knob. Adds delay between
the moment you press a key in your MIDI keyboard and the moment
the rack synth sounds.
- Dynamics knob. Changes the velocity of the MIDI signal (how hard you
press the key).
- Octave Up/Norm/Down buttons with LEDs.
- Program Change button with LED. Turns Program Change On/Off.
- MIDI monitor LED. Blinks whenever a MIDI signal is received.
- Thru button with LED. Cancels everything without changing any
settings though, so that you can switch back if you press this button
again.

Behringer Ultrafex II EX3100 50,-
Behringer Composer MDX2000 40,-
Behringer Autocom MDX 1200 40,-

Van de Behringers (en de kurzweil) ben ik eerste eigenaar. Alles compleet met doos en handleiding. Altijd rookvrij en stofvrij gestaan en eeder te weinig gebruikt dan teveel. Ik heb begrepen dat deze oude Behringers nog tot de betere meuk behoren wat betreft de ingewanden. Dit in combinatie met mijn smetteloze gebruiksvorm, durf ik het aan om deze voor een waanzinnig hoge prijs aan te bieden.

Aangezien ik flauw idee heb hoe je een foto via url plaatst, mag je bij interesse erom vragen. Foto's mailen lukt me al wel.
Groet
Evert

Oh ja, afhalen geniet de voorkeur en dat is dan Rottterdam of Leiderdorp.

Ik heb ook nog een Tonal Mod voor de 606 van Analogue Solutions. Hij is gekoppeld geweest maar dat is niks voor mij. Doe mij maar gewoon de droge 606 sound. eerste eigenaar. Blueprint voor het aansluiten zit er ook bij. Daar wil ik 75 euro voor hebben.

Verder heb ik nog een set Spirit Absolute 2 monitors tesaam met een Samson Servo 170. Allemaal in onberispelijke staat. Er zit werkelijk waar geen krasje op de speakers, om evn aan te geven hoe of dat ik met mijn spullen omga. Echter, om de voorplaat waar de woofer en tweeter zich bevinden, zit een fineerrandje en die hebben ze bij de Spirit vandaan wat schraal erom geplakt. Deze hebben bij beide speakers rondom losgelaten. Doet niets af aan de kwaliteit van de speakers. Het zal te plakken zijn maar heb ik nooit gedaan. Foto's wederom op aanvraag. Wederom ook eerste eigenaar. De set (incl versterker) mag weg voor 300 euro.

Alles mag beluisterd en getest worden. Tonal mod zal echter lastig worden...

Interessante geboden worden ter afweging gewogen.
Met dat gezegd, de MKS en de PG zijn herverkocht. Voor de rest is alles er geloof ik nog wel. Ik ben inzake een ruilvoorstel alleen geinteresseerd in een Korg MS2000Rack.

Bvd en groet
Evert

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back