• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Crumar Bit One, Akai S2800, Roland TR505 modded

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Te koop:

- Crumar Bit One recentelijk geserviced nwe elco's, schone contacten € 175,-
- Akai S2800 Sampler met een berg diskettes € 60,-
- Roland TR505 met volume mods € 100,-

Bit One bijna zeker weg.....

Komt nog bij...

- 4x analoge drumdoos printen....heb ik toen van J.Baars overgenomen maar ik heb er geen tijd voor.....ik heb er twee getest en er komen leuke sounds uit. 1 = een Hammond drumprint komt met frontplaat

€ 20,-

- Commodore C64 geheel compleet met joysticks, 100 ofzo floppy's, floppy drive 1541mkII, datasette incl. wat cassette's, evt ook beeldscherm, kabels.

€ 30,- ?

Bit One weer in de verkoop.....prijsverlaging van een tientje = € 165,- sla je slag voor deze steeds zeldzamere synth.....:P

Akai staat gereserveerd.

Rest is r nog, interesse in zowel 505 als bietwan.

Hoor even nix van potentieel geinteresseerde...dus omhoog.

Zou de Bietwan eventueel wel willen ruilen tegen een ESQ1..

Printplaten en Bit One evn op gereserveerd voor een vriendelijk forumlid.

Printplaten zijn weg. Bit One is weer in de verkoop. Kom gasten!!

2x DCO, 2x LFO, 6x CEM VCF echt een leuke analoge bak met vette routingsmogelijkheden....

Akai S2800 is verkocht en onderweg richting Groningen..

Rest ist r nog....

Deze mag ook op slot.
Maak een nieuwe aan.

Bedankt voor de aandacht...

:slotje::slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back