Smackos - UFO Onderzoek 1983 album

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik vind dat een platform met kennisdeling/meningen over electronische muziek met zo iemand als Smackos een rijke toevoeging is. Die gast heeft zoveel kennis, vaardigheden en releases waar 85% van SF leden niet aan kan tippen.
Helaas met een mening die door sommige leden/SFmods wat te direct en in yur face is/was, maar ja, daar moeten we dan maar tegen kunnen, ja toch?
Trance is toch ook gewoon k#tmuziek? ;)

Ban de ban! Vrijheid, blijheid.

Dat is nou precies waar het om gaat.

Naar zeggen van de SF mods is meerdere malen een opening tot gesprek aangeboden maar werd hier niet op ingegaan om de reden die jij hierboven scandeert.
Als je dan vervolgens onder andere namen je materiaal gaat promoten ben je mijns inziens behoorlijk hypocriet. Bovendien erken en benadruk je hiermee de waarde van het onder je eerste nick zo verguisde SF.

En of je nou de zogenaamde god van de electronische scene in Nederland, de president van Amerika of de Dalai Lama zelf bent, iedereen kan en heeft zich gewoon te gedragen. Je vergelijking met de mods vind ik in deze dan ook nergens op slaan. En meteen maar weer gaan roepen over dictaturen en een verhardende samenleving is wel zo dom en goedkoop, misschien moet je naar Almere verhuizen.

Ik woon in Purmerend net zo erg dus het mag. Dit synthforum begint gewoon op een kleuterforum te ljken. Hoe sluit ik midi aan? Geeft midi geluid? Ik denk dat het tijd is om maar eens naar een serieus forum over te stappen zoals electro-music.com. Zitten tenminste mensen op die daadwerkelijk met muziek en hun instrumenten bezig zijn ipv welke VST of analoog moet ik kiezen threads. Als ik zo nu en dan opmerkingen van de heer Blommers lees bannen ze daar bijna nooit iemand en worden threads ook niet zomaar gesloten.

Fukking kleuterschool hiero.:kont:

Kennis/vaardigheden zijn NOOIT een verantwoording voor constant storend gedrag. Iemand zijn sociale of muzikale status zal daar niets aan veranderen.

Als iemand na herhaaldelijke verzoeken zijn gedrag aan te passen niet in het geheel kiest te passen dan kan een ban een consequentie zijn.
Vergelijk het met iemand die dag en nacht voor je huis staat te schreeuwen, daar onderneem je ook maatregelen tegen.

De reden waarom enkele leden er constant voor kiezen een heksenjacht te houden richting de mods omdat Smackos veel skills heeft etc (wat niemand ontkent) ontgaat me volledig......
Als je het niet eens bent met het algemene beleid bespreek dat dan met een mod in plaats van keer op keer threads te vervuilen. Moderators trekken ook geen leden publiekelijk door het slijk dus het lijkt me dat men mag verwachten dat leden het respect kunnen opbrengen dit ook niet andersom te doen.

Kan deze thread nu weer gewoon on topic of gaat deze zoals vele andere in de prullenbak?

Ik woon in Purmerend net zo erg dus het mag. Dit synthforum begint gewoon op een kleuterforum te ljken. Hoe sluit ik midi aan? Geeft midi geluid? Ik denk dat het tijd is om maar eens naar een serieus forum over te stappen zoals electro-music.com. Zitten tenminste mensen op die daadwerkelijk met muziek en hun instrumenten bezig zijn ipv welke VST of analoog moet ik kiezen threads. Als ik zo nu en dan opmerkingen van de heer Blommers lees bannen ze daar bijna nooit iemand en worden threads ook niet zomaar gesloten.

Fukking kleuterschool hiero.:kont:

:halleluja

Kennis/vaardigheden zijn NOOIT een verantwoording voor constant storend gedrag. Iemand zijn sociale of muzikale status zal daar niets aan veranderen.

Als iemand na herhaaldelijke verzoeken zijn gedrag aan te passen niet in het geheel kiest te passen dan kan een ban een consequentie zijn.

De reden waarom enkele leden er constant voor kiezen een heksenjacht te houden richting de mods omdat Smackos veel skills heeft etc (wat niemand ontkent) ontgaat me volledig......
Als je het niet eens bent met het algemene beleid bespreek dat dan met een mod in plaats van keer op keer threads te vervuilen. Moderators trekken ook geen leden publiekelijk door het slijk dus het lijkt me dat men mag verwachten dat leden het respect kunnen opbrengen dit ook niet andersom te doen.

Kan deze thread nu weer gewoon on topic of gaat deze zoals vele andere in de prullenbak?

Hier dit bedoel ik dus...het algemene beleid wordt toch niet veranderd dus waarom daar de moeite voor nemen. En het is geen heksenjacht op d mods. Ik mag de meeste mods gewoon en sommige ken ik ook in persoon. Dus daar ligt het niet aan. Het is ook behoorlijk hypocriet dat 808TR al meer dan 80 posts had voordat met deze thread werd verbannen.
En wat verstaan jullie onder verkeerd gedrag? Misschien moeten het modteam daar maar eens naar kijken.

Bericht door een moderator:
Blijkbaar was het dus toch te moeilijk, topic gesloten.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back