• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Hohner Little lady - uiterst zeldzame keyboard

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

natanvance

Ouwe rot
Ik heb hier een Hohner Little Lady staan, het gaat over een keyboard en dus niet een harmonica.
Er zit een ingebouwde (analoge) rhythmemodule in die de typische waltz beat swing tango en andere spuugt.

Qua geluiden is hij basic: flute 16" flute 8' trombone 16" string 16" clarinet 8'
ze kunnen apart of samen worden gebruikt - additive zeg maar.

Hij heeft een apparte manual bass optie, waar de linker helft (eerste octaaf) de bass voor zijn rekening neemt.
of automatisch bass bij de rythme kan ook, hohner noemt dat 'magic bass' wooohoo!

Er zit een heuze aluminium stand bij, die mij toch sterk aan een yamaha cs80 doet denken.

Er is 'wood panels' aanwezig,

Oh ja, ik vegat er nog bij te vermenden dat er een ingbouwde speaker in zit (onderaan) - maar je kan ook een extrene amp gebruiken en ook nog eens een 'pedal'.

Voor de rest, verkeerd hij in zeer deftige staat, en aangezien ik er niets op het web over vindt denk ik toch dat het hier gaat om een zeldzame beest.

Mits ik dus geen prijs ken zal ik maar een richtprijs nemen van 500 euro.

Hij weegt redelijk wat dus opsturen is uit den boze.

Het liefst wil ik een ruil.

Fotoos op aanvraag

mvg

En toch enkele fotoos:
hohner1.jpg

hohner3.jpg

hohner4.jpg

hohner5.jpg

Is de prijs wat te hoog? Wat dacht u dan van 250 euro?
Of ruilen voor iets?

Anders wordt het gewoon ebay natuurlijk.

Een vriendelijke forum lid heeft mij geadviseerd om eens Hohner zelf te raadplegen.
Dat is idd geen slecht idee, wie weet gaat het hier om een soort hohner minimoog of wat dan ook. Dus bij deze zal ik de verkoop nog even staken.
Met dank voor het begrip!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back