Gijs VS Pijn
Nieuwkomer
Na jarenlang niks meer met muziek te hebben gedaan ben ik weer begonnen. Speelde vroeger met de yamaha rs7000 van mijn vader (begreep misschien maar 1% van de mogelijkheden van dat apparaat.
Toen kreeg ik een periode waarin ik geen losse nummers meer luisterde en alleen maar mixen. Begon me te irriteren aan hoe makkelijk sommige (virtual!) DJ's het zichzelf maakte en besloot zelf te gaan draaien op de computer. Vervolgens begon ik me te irriteren aan vette onmixbare nummers
en besloot ik Fruity Loops te gebruiken.
Ben nou ongeveer een maandje bezig en heb mn eerste track af en ben nou goed op weg met 2 nieuwe tracks.
Favoriete Muziek om te mixen: breakcore, dubstep, glitchhop, raggacore, free tekno, frenchcore, oldskool hiphop, acid, drum and bass (in willekeurige volgorde)
Favoriete Muziek om te maken: TEKNO
Weapons of Choice: Virtual DJ, Fruity Loops 9 XXl, Yamaha rs7000
Gat
In
Je
Sok
VS
Poep
In
Je
Naad
Toen kreeg ik een periode waarin ik geen losse nummers meer luisterde en alleen maar mixen. Begon me te irriteren aan hoe makkelijk sommige (virtual!) DJ's het zichzelf maakte en besloot zelf te gaan draaien op de computer. Vervolgens begon ik me te irriteren aan vette onmixbare nummers
en besloot ik Fruity Loops te gebruiken.Ben nou ongeveer een maandje bezig en heb mn eerste track af en ben nou goed op weg met 2 nieuwe tracks.
Favoriete Muziek om te mixen: breakcore, dubstep, glitchhop, raggacore, free tekno, frenchcore, oldskool hiphop, acid, drum and bass (in willekeurige volgorde)
Favoriete Muziek om te maken: TEKNO
Weapons of Choice: Virtual DJ, Fruity Loops 9 XXl, Yamaha rs7000
Gat
In
Je
Sok
VS
Poep
In
Je
Naad