ik hier?

Gijs VS Pijn

Nieuwkomer
Na jarenlang niks meer met muziek te hebben gedaan ben ik weer begonnen. Speelde vroeger met de yamaha rs7000 van mijn vader (begreep misschien maar 1% van de mogelijkheden van dat apparaat.
Toen kreeg ik een periode waarin ik geen losse nummers meer luisterde en alleen maar mixen. Begon me te irriteren aan hoe makkelijk sommige (virtual!) DJ's het zichzelf maakte en besloot zelf te gaan draaien op de computer. Vervolgens begon ik me te irriteren aan vette onmixbare nummers :P en besloot ik Fruity Loops te gebruiken.
Ben nou ongeveer een maandje bezig en heb mn eerste track af en ben nou goed op weg met 2 nieuwe tracks.

Favoriete Muziek om te mixen: breakcore, dubstep, glitchhop, raggacore, free tekno, frenchcore, oldskool hiphop, acid, drum and bass (in willekeurige volgorde)
Favoriete Muziek om te maken: TEKNO

Weapons of Choice: Virtual DJ, Fruity Loops 9 XXl, Yamaha rs7000

Gat
In
Je
Sok

VS

Poep
In
Je
Naad

Uhhh,.. ah,.. dit is zo'n strikvraag,..ik denk dat ik t antwoord weet,..poep in je sok!!!
Windows-XP-welcome-screen.gif

Of sok in je naad????

Ik heb nog wat bij te leren zo te zien. Oldschool hiphop kan ik me prima iets bij voorstellen, maar glitchhop en frenchcore? :engel:

Welkom in ieder geval!! 8)

Gat in je poep?
Sok in je gat?
Nee,. ik geef t op!

Dat is zn naam. Kijk maar is goed. Logica komt niet alleen bij muziek voor hoor .. :D 8~

Welkom, maar wel opruimen, he?!

707532

Back