Alcje
Ouwe rot
Core 2 duo heeft 2 cores en de dual ook maar dan minder en ik vraag gewoon normaal of Cubase of Sonar dat aankan.
Rofl :>
Laat me raden en de dixons is zeker de winkel waar je hem gekocht hebt?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Core 2 duo heeft 2 cores en de dual ook maar dan minder en ik vraag gewoon normaal of Cubase of Sonar dat aankan.

Heey,
Ik heb nu een Intel Core 2 duo 6700,En ik wil m gaan verkopen wegens geldgebrekhiervan wil ik een Dual core kopen. Kan een dual core Cubase 5 aan of Sonar 8 ?
Iemand evaring met een dual core ?
Groetjes![]()
Dude, waarom zou je een processor gaan ruilen tegen een oude / trager model???
Heey,
Ik heb nu een Intel Core 2 duo 6700,En ik wil m gaan verkopen wegens geldgebrek![]()
Nee...een Core2duo e6700 op 2,66 Ghz kan geen Cubase 5 aan alleen een heel oude Cubase VST.
Als je een Pentium 133 neemt dan kan je wel Cubase 5 draaien.
Cubase kan namelijk niet overweg met meer dan 32 bits en meer dan 1 core.

.....draait prima op een Pentium IV met Windows 95.............................

Om even twee berichten aan elkaar te koppelen.

...een tekst met veel zoveel spelfouten en overload aan smileys dat mn ogen er pijn van doen ...

Heey,
Ik heb nu een Intel Core 2 duo 6700,En ik wil m gaan verkopen wegens geldgebrekhiervan wil ik een Dual core kopen. Kan een dual core Cubase 5 aan of Sonar 8 ?
Iemand evaring met een dual core ?
Groetjes![]()
Hey,
ten 1ste :p ik heb helemaal geen V-synth ik ben alleen maar een fan van de V-synth's
Ten 2de mijn Core 2 duo kan gewoon Cubase 5 aan want ik werk daar nu gewoon mee en de cpu overload zichzelf niet eens
en zover ik weet heb ik een dealer die handeld in pc en upgrade's en een dual core heeft gewoon 2 cores