live acts gezocht (house, techhouse, techno, acid of electronics)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Adjust

Ouwe rot
Hoi,

Eind van deze zomer (augustus of september) zal er een buitenfeest in omgeving Eindhoven plaatsvinden en ik zoek nog live acts die een set willen doen.
Het is geen commercieel feest en wanneer achteraf blijkt dat er geld over is gehouden dan zal er een bijdrage gedaan kunnen worden. Je moet het dus meer zien als een kans om jezelf te kunnen promoten.
De stijlen kunnen varieren tussen house, techhouse, techno, acid, electro(nics) en Drum & Bass.
Lijkt je het leuk en wil je meer info dan stuur me een privebericht.
Stuur dan meteen een link naar een plek waar wat muziek te luisteren valt ;)

Laatst gewijzigd:
duur maakt niet zoveel uit, er moeten een paar acts komen te staan en als iemand zegt dat die wel een optreden wil doen maar dan maximaal een half uur, dan moet dat ook gewoon kunnen. Als het maar een kwaliteit is ;)
Uiteraard kan het ook niet bij wijze van spreken 3 uur lang zijn want andere acts moeten ook een kans krijgen. Verder zijn er geen eisen omdat het al lang tof is als iemand zijn steentje wil bijdragen.
Alleen hardcore en hardstyle past dan weer niet tussen de stijlen...

Hmm, heel interessant! Zeker nu ik het anders aan het proberen ben... Ik laat iets weten en horen als ik minimaal een half uur boeiend live kan spelen!

Grt Wilant

De opzet is dat het in tegenstelling tot bijna alle feesten een gratis evenement is.
Bij al die betaalde feesten zie je vaak ook dezelfde namen optreden wat betekend dat er een hoop muzikanten zijn die goeie kwaliteit muziek maken maar niet of te weinig kans krijgen op plekken om op te treden. Dit feest biedt wel dat podium.
Er zijn meerdere podia en het is legaal dus men hoeft niet bang te zijn dat er apparatuur wordt afgepakt.

euhm , ik kan helaas niet live performen :)
(heb er namelijk geen app. voor ...)

maar ik wil wel graag op de hoogte gehouden worden wanneer e.e.a. plaatsvind,
is namelijk een thuiswedstrijd voor me dan !
kom ik zeker even blieken !!!

:okdan:

Ook hier wel interesse :)

Stuur maar mail/Pb voor info.

pb's verstuurd
als er nog meer zijn dan stuur me een pb met een link naar je muziek svp.
zondag wil ik dan wat ik nog niet gehoord heb beluisteren en alles doornemen enzo ofzo

We doen ons best Brian
nu nog een act met Chicago house, zou ook leuk zijn :)
andere genoemde stijlen zijn uiteraard ook nog welkom.

Laatst gewijzigd:
hoi ,

ik kom graag langs met mijn LOOP THE BALLOON act :

over de prijs worden we het wel eens,

HAPPY ELF

ok, thanks, een hele berg reacties binnen dus genoeg om te beluisteren.
degene die hebben gereageerd houd ik uiteraard op de hoogte.
Draadje mag op dicht mods

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back