OSCar

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Jammer dat mensen constant in de herhaling vallen, Ik gaf juist aan dat ik het zo lomp vind van je dat jij het elke keer (voor jezelf blijkbaar!!) moet uitleggen. waarom? niemand vraag erom hoor in dit topic en zoals ik het nu voor de 3e keer zeg, wij weten het hier ook allemaal allang wel.

Ik begrijp dat het vervelend is als mensen zeggen dat alles te koop is.. Natuurlijk zijn er uitzonderingen.. Maar ik denk ook in veel gevallen dat iedereen zn prijs heeft!

Als je maar een belachelijk bedrag ervoor over hebt.. gaat iemand echt wel verkopen..

Okee dus jij zou je in je r**t laten n**ken voor geld...gadverdamme...:D

Nee liefde is niet te koop...een nieuwe moeder is niet te koop dus die bewering is b*llsh*t.:Z

Als mensen nou eens minder negatief zouden zijn en hun (ongegronde) kritiek voor zich zelf kunnen houden, dan was het stukken leuker hiero :)
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat misschien wel jaloezie aan al die dingen ten grondslag kan liggen ;)

Tot nu toe heb ik met een flinke som geld (meer dan de marktwaarde) elke eigenaar die niet eens wat wilde verkopen kunnen overtuigen.
Alles is te koop en heeft z'n prijs.
dat is je in mijn geval dus niet gelukt.
geld interesseert me niet voldoende kennelijk, of laat ik het anders zeggen ik vind het wel oke zo en ben daarmee dus minder gevoelig voor het slijk der aarde. gelukkig maar.
die oscar had ik ook al gezien, maar je had er al 1 .
de prijzen, och ja, die zijn wel gestegen en ja , je zit aan de hogere kant van het prijzenspectrum.
het verbaasd me wel hoe een normaal onderwerp steeds weer tot een " he verander jij je persoonlijkheid eens"topic wordt.
zonde van de tijd en :gaap:, juist, wel wat slaapverwekkend.
misschien toch elkaar eens niet meer proberen te veranderen / verbeteren en laat maar gaan met die banaan.
kortom : wat een crashend narcisme steeds weer. dit is toch het laatst dat ik erop ga reageren.
wordt allemaal eens volwassen!
( de grootste narcist , met de mooiste synth's ,gekocht voor de kleinste bedragen en niet tekoop voor poenstrooiende types , kortom een vrijwel perfect iemand, of nee zeg gewoon hoe het is: een perfect iemand, ik dus, gegroet, uw sunny;))

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back