Akai S3200XL met voedingsprobleem ....

Jamez

Nieuwkomer
Beste Akai-liefhebbers,

Wie kan mij aan een schema helpen van een S3200XL ? Laatst heb ik namelijk een pracht van een 3200 gekocht, hij doet 't alleen niet. Bij opstarten kwam er geen actie in. Na wat speuren bleek de fuse om de SCSI te voeden defect te zijn. Waarschijnlijk dacht de vorige eigenaar dat SCSI hot plugable is, niet dus. Ook de spanningsregulator waar de 5 VDC SCSI termination power uitkomt is preventief vervangen. Deze regelaar krijgt weer een te lage spanning binnen waardoor deze staat te hikken. Ik hoor dus nog verder terug te gaan richting voeding, maar waar precies. Wat mij verder opvalt is dat er op de voedings pcb een rode LED brandt, geeft dit een dat er prik op staat of dat er een probleem is geconstateerd ?
Wie o wie heeft vaker met dit bijltje gehakt ?

Scsi hot pluggen is niet de bedoeling. Ik denk dat dat rode led een teken is dat de voeding het doet. Als de scsi kapot is dan zou de rest wel moeten werken.

Zelf zoek ik een originele manual voor S3000(I)

@ Jamez

Mocht je interesse hebben dan heb ik hier nog een werkende voeding liggen waar ik niks meer mee doe....mag weg voor een zacht prijsje. Komt uit een 3200 die andere problemen had.

Scsi hot pluggen is niet de bedoeling. Ik denk dat dat rode led een teken is dat de voeding het doet. Als de scsi kapot is dan zou de rest wel moeten werken.

Zelf zoek ik een originele manual voor S3000(I)

Dus niet op pdf neem ik aan?

Back