Korg Z1 expansion cards

PastMidnight

Stamgast
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2519419464&category=38089

deze meneer knutselt ze zelf in elkaar....levert ze met 512 sounds...verkoopt verder niets anders dan deze kaarten....ik heb zn feedback gechecked en men is erg tevreden over zn spullen...hij had er 10..en nu nog 9...:D

hij verkoopt ze voor $49.95....met de huidige koers is dat zo'n 45 euro.....daar nog bovenop $10,- shipping en $2 aan fees(als je met PayPal betaalt)

Even dacht ik dat het ging om het voice expansion board waarmee de Z1 van 12 naar 18 stemmen wordt opgewaardeerd. Daar wil ik direkt $50 voor neertellen.

Maar dit is een 'gewone' opslagkaart. Dan is $50 nogal veel, zeker als je weet dat je een CompactFlashkaartje van 4Mb (of meer kan ook) en een PCMCIA-adapter kan krijgen voor nog geen 25 EUR en daarmee kan je ook rechtstreeks de programs en combi's aanspreken zonder laadtijden.

Kom je ooit zo'n voice expansion board (DSPB-Z1) tegen, dan mag je mij altijd wakker maken. :)

ja, ik zag het later aan de titel...beetje ongelukkig neergezet door ondergetekende...solly...:)

enneh, als ik die 6 voice expansion tegenkom zeg ik lekker niets, want dan koop ik m zelf...:D

Back