T Toon Ursa Major Lid sinds 24 augustus 2002 Berichten 2.283 Locatie Geel 29 Maart 2003 #1 wel enkele leuke spulletjes zien staan, sommige voor weinig. Ook enkele vintage dingskes zoals yamaha cs30, cs50 en een casio cz-5000: In bijgevoegde bestand .zip vervangen door .rar , het is een .xls bestand >:| Attachments studio sel-out adv.zip 3,7 KB · Bekeken: 113
wel enkele leuke spulletjes zien staan, sommige voor weinig. Ook enkele vintage dingskes zoals yamaha cs30, cs50 en een casio cz-5000: In bijgevoegde bestand .zip vervangen door .rar , het is een .xls bestand >:|
oli303 Ouwe rot Lid sinds 20 september 2002 Berichten 953 Locatie BelgoLand ergens op nen berg 16 juni 2003 #2 Naar die Casio CZ-5000 kan je nu dus fluiten, want ik heb hem gekocht... 'k Heb er nog wat kunnen afdoen ook. Wel een toeval : Heb ik net dat toestel gekocht, wil ik even opzoeken wat er op het forum al over gepost is (niet veel) en kom ik deze post tegen. Hij is dus van mij!!!! hahahahahahaaa 't Is een zalig machien trouwens!
Naar die Casio CZ-5000 kan je nu dus fluiten, want ik heb hem gekocht... 'k Heb er nog wat kunnen afdoen ook. Wel een toeval : Heb ik net dat toestel gekocht, wil ik even opzoeken wat er op het forum al over gepost is (niet veel) en kom ik deze post tegen. Hij is dus van mij!!!! hahahahahahaaa 't Is een zalig machien trouwens!