Dokter voor tape echo

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Mensen,
ik zoek een dokter voor m'n tape echo, die ik van marktplaats gehaald heb. Hij is in erg goeie staat, b.v. geen krakende potmeters (zit mixer gedeelte bij) en onder de motorkap ziet ie er ook gewoon goed uit; mechaniek werkt.
Hij geeft alleen erg weinig echo; alleen wat ge-"rumble" in de verre achtergrond.

Ik vermoed dat ofwel de tape vervangen moet en koppen geschoond, ofwel... tja is er wat anders aan de hand, he.

Ook zou ik willen weten of er mods mogelijk zijn zoals motorsnelheid aanpassen?

Het gaat om de Evans VE-200. (Vocal Echo)

Omgeving Utrecht, want het ding weegt nogal wat.

Attachments

• IMG_0478.jpg
    IMG_0478.jpg
    65,2 KB · Bekeken: 112
nu met betere foto

Voor een goede prijs mag hij ook wel de deur uit, niet zo'n zin in opknapgedoe hiermee. Voor de goede orde, het is een onwijs zeldzaam ding, de mixer doet het perfect zonder krakende potmeters, mechanisch een zonnetje, hij is in erg goede staat. Richtprijs wordt dan 150 euro. Let wel, als hij voor pak 'm beet 100 gefixt is wordt ie zo 350 waard; zag voor dat bedrag hier net een Evans gaan zonder mixer eronder.

Zal m' straks ook ff op aanbod kant zetten.

Attachments

• IMG_0480.jpg
    IMG_0480.jpg
    142,7 KB · Bekeken: 91
Thnx! Ja de blits maak je wel met dit ding. Da's 'n dotcom in de spiegeling :)
Helemaal met de lampies aan.
Heb daar ook een kewle foto van, maar uploaden lukt al een uur niet, paar keer geprobeerd.

Sam Vreekamp uit Utrecht vervangt altijd tapes voor mijn echo's. Eric Mulder uit Den Haag doet verdere service zoals elektronica, onderdelen vervangen. Voor info kun je me pb'en. Dan stuur ik even de emailadressen aan je van hen.

mooie bak zou m best kunne gebruiken waar t niet dat k nog twee ...
lem mixers met echo kapot heb liggen

wat maakt deze meer byzonder ..evans ?
of de eq istie beetje leuk erop

Back