Rockwool gezocht

Status
Please reply by conversation.

coltivatore

PUNCH
Voor de akoestische inrichting van mijn homestudio ben ik op zoek naar één van de volgende types platen Rockwool: Delta 212, 221, of 231.

Eh, bij een bouwmarkt misschien?
Het lijkt me niet echt een product wat de gemiddelde muzikant toevallig nog ergens op zolder heeft liggen ;)

Niet echt in het assortiment van Praxis/Gamma, maar als je bijv. Rockwool 221 bij Google intikt krijg je zat bedrijven die zelfs thuis bezorgen..

Ik heb kubusblokken rockwool van een paar inch hierzo maaar die zijn eigenlijk ergens anders voor bedoelt en vast ook te klein voor je studio. :D ;)

matrassen bij de kringloop scoren en strippen!!!!!

Het lijkt me niet echt een product wat de gemiddelde muzikant toevallig nog ergens op zolder heeft liggen ;)

Dit lijkt me juist iets dat de gemiddelde muzikant op zolder heeft :W

Niet echt in het assortiment van Praxis/Gamma, maar als je bijv. Rockwool 221 bij Google intikt krijg je zat bedrijven die zelfs thuis bezorgen..

Was het maar waar :) De bedrijven die Rockwool 221 hebben, leveren alleen aan bedrijven, en dan is de minimale afname ook nog per pallet ipv per paneel! Mocht je mijn ongelijk kunnen aantonen, hoor ik dit natuurlijk graag want ik ben nog steeds op zoek ;)

Status
Please reply by conversation.
Back