• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Prachtige ROLAND V-SYNTH XT!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

E.P.

Stamgast
Beste forumleden. Als je deze advertentie nu heb aangeklikt weet je wellicht om wat voor monster het hier gaat!

Na heel lang piekeren en met veel pijn in m'n hart heb ik toch besloten afstand te doen van mijn prachtige Roland V-Synth XT. Door drukte er nooit echt aan toegekomen hem te ontdekken en dus in absolute nieuwstaat (niet/nauwelijks gebruikt) alsof hij zo uit de doos komt!!

De V-Synth XT is Roland's huidige topmodel uit de Synth.lijn. Een werkelijk ongelooflijk sonisch monster van ongekende klasse. Een sound die je nergens anders tegenkomt, UNIEK in zijn klasse. Door zijn flexibele geluidssynthese is met dit monster werkelijk echt alles mogelijk. Heeft ook een ingebouwde Roland D50 (100% compatible met D50 patches!) & Vocal Designer

Altijd al een V-synth willen hebben maar onbereikbaar..? wellicht nu wel werkelijkheid. Kost momenteel nog een dikke € 2000,-

Bij mij voor € 1350,- Wie...?

http://media.roland.com/en/IT/V-Synth_XT_IT/index.html

Attachments

• IMG_4033.JPG
    IMG_4033.JPG
    132,2 KB · Bekeken: 103
  • IMG_4030.JPG
    IMG_4030.JPG
    146,8 KB · Bekeken: 84
  • IMG_4034.JPG
    IMG_4034.JPG
    147 KB · Bekeken: 76
  • IMG_4028.JPG
    IMG_4028.JPG
    111 KB · Bekeken: 78
  • IMG_4027.JPG
    IMG_4027.JPG
    145,9 KB · Bekeken: 73
Ow ja, voor de Trance liefhebbers onder ons a la Van Buuren e.d.., luister hier maar eens naar waartoe de V-Synth in staat is (krijg je er van mij ook bij) :okdan:

DOE EEN GOED BOD (realistich) EN WILLICHT KOMEN WE ER UIT EN BEN JE STRAKS DE GELUKKIGE VAN DEZE PRACHTSYNTH! Wie......??

Kansje

Kansje

BUITENKANS!

De eerste die € 1000,- bied mag 'm op komen halen..

Dit is je kans om voor wel heeeel weinig een V-Synth XT te bemachtigen :okdan:

BUITENKANS!

De eerste die € 1000,- bied mag 'm op komen halen..

Dit is je kans om voor wel heel weinig een V-Synth XT te bemachtigen :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back