Trillian, uw oplossing voor AIM, ICQ, MSN, YAHOO en IRC...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnnyBusca

rocket scientist
Mensen..

Check http://www.trillian.cc
Daar kun je een progje downloaden waarmee je in een programma AIM, ICQ, MSN, YAHOO en IRC hebt.

Dat is dus mega handig. Plus je kunt multiple ICQ ids draaien. Dat kan ook leuk zijn. :)

*einde reclame*

p.s. MSN geeft af en toe nog wat problemen, maar die mannen van trillian zijn goed bezig met fixes...

Ik draai al een tijd Trillian, maar hoe kan ik meerdere ICQ's draaien?

Volgens mij gewoon op het icq icoontje drukken en naar connection manager gaan.
En dan in die combobox je andere id intoetsen met je password.

Dan op connect.

Als je dan nog een keertje op je icq icoontje drukt dan zie je je twee ids..

Dat zou moeten werken. Ikzelf heb maar 1 ICQ ( 91926115 voor al u geile afspraakjes! ) dus ik kan het niet uittesten.

Trillian = :[> :[>

En MSN is voor de TMF generatie, dus ook :[>

>:|

Icq lite is trouwens ook erg lekker en handig.

:)

Maar dan heb je alleen maar ICQ. Er zijn genoeg mensen die AIM of MSN hebben en onder die mensen zitten ook mokkels... :-P

Hmmm ik moet zeggen dat de mensen die bij mij op mijn MSN lijstje staan toch gemiddeld een lager IQ lijken te hebben dan de mensen op mijn ICQ lijstje, als ik op de teksten af ga die ik toegeslingerd krijg.

Orgineel geplaatst door bikkel
Hmmm ik moet zeggen dat de mensen die bij mij op mijn MSN lijstje staan toch gemiddeld een lager IQ lijken te hebben dan de mensen op mijn ICQ lijstje, als ik op de teksten af ga die ik toegeslingerd krijg.

ik hoef niet eens naar de berichten te kijken, als ik naar de namen kijk weet ik meestal al genoeg 8o)

Ja jammer dat je na een week al niet meer weet wie wie is omdat iedereen koste wat kost zijn naam steeds moet veranderen.

Dat is inderdaad het meest irritante wat er is. Mensen die constant hun naam veranderen.

p.s. Ik heet voortaan Joe Castellano.. :)

ik draai het thuis ook sinds een tijdje en het draait iig veel beter als de officiele icq client.

helaas is er nog geen versie voor linux ... want op mijn werk draai ik Licq maar die is zo buggy als de pest.

icq is wel leuk an sich

maar als je dat op een andere computer draait dan je eigen, dan is je contact list leeg (of ligt dat aan mij met versie 98??) (voor boeienden: 11231796 ALS ik al eens online ben daarmee)

geef me dan maar msn...lekker portable (tha_pjotr@hotmail.com) ;)

Orgineel geplaatst door Pjotr G
icq is wel leuk an sich

maar als je dat op een andere computer draait dan je eigen, dan is je contact list leeg (of ligt dat aan mij met versie 98??) (voor boeienden: 11231796 ALS ik al eens online ben daarmee)

Dat ligt idd aan jou, met de nwe 2001 versie bewaard ie net zoals msn je contactlist. :)

Easy messenger

Easy messenger

http://www.easymessage.net

Ik heb nu effe easy messenger geïnstalleerd. Lekker klein en efficiënt, geen reclame en kan verbinden met meerdere typen messengers.

Easy message is the all-in-one skinnable instant messenger that provides support for ICQ, MSN, Yahoo, and AOL all at the same time. It has several great features including a very compact size, multiple simultaneous accounts, MSN style notification windows, chat emoticons, rich text formatting, enriched online status, mail notifications, typing notifications, hyperlink support, MSN File Transfer, POP3 account email notifications, and an integrated contact list. Best of all, there are no banner ads and it is absolutely free to download.

Hebben jullie wel eens geprobeerd eenfile door te sturen vanuit trillian of naar een andere trillian client? Ik wel en ben meteen genezen van Trillian ;)

Ten eerst krijg ik bijna nooit een connectie tot stand naar een trillian client en ALS...let wel ALS die er dan is gaat het versturen op een snelheid van 200 Kbps ipv 900 Kbps gemiddeld....

Bagger dus ;) Verder weln leuk progje! :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back