Akai S1000KB (nog 29 uur)

Pepertje

Ouwe rot
Voor wie vrienden, familie dan wel kennissen nabij Northampton heeft is dit toch wel een heel leuk ding (mits de prijs natuurlijk leuk blijft) http://cgi.ebay.co.uk/Akai-S-1000-KD-Sampler-RARE-/190394849569

s1000_kb.jpg

Huh??? hahaha...heb ik iets stoms gedaan? van mij?? sorry moet een fout zijn!

Ik weet het al ik had mezelf gecorrigeerd...de R zit boven de F en dat maakt in dit geval een wereld van verschil!! Ik denk dat je van de correctie geen mail hebt gekregen..

hahaha

Had ik nu toch maar contact opgenomen met de verkoper. Viel vast wel een arm en een mouw aan te passen met een beetje goede babbel. :erm:

Wou je er nog een hebben dan ?

Iik heb er ooit eentje gekocht meer uit een soort van verzamel woede maar doe er helemaal niks mee. Heeft 8 outputs uitbreiding, 8mb erin en helaas een streepje in het display, maar alles is nog perfect te lezen.

Wou je er nog een hebben dan ?

Iik heb er ooit eentje gekocht meer uit een soort van verzamel woede maar doe er helemaal niks mee. Heeft 8 outputs uitbreiding, 8mb erin en helaas een streepje in het display, maar alles is nog perfect te lezen.

Wanneer de prijs redelijk is lijken wij hier zomaar tot een deal te kunnen geraken.

Is verleidelijk, denk er nog even over na (juist een Korg Delta verkocht voor liefst een EWI 4000s, een Wavedrum en een stage piano).

Is verleidelijk, denk er nog even over na (juist een Korg Delta verkocht voor liefst een EWI 4000s, een Wavedrum en een stage piano).

Wavedrum is lastig en duur!! of zoek je de reissue?

Die nieuwe inderdaad. En daar hoort natuurlijk een standaard bij e.a. dingen.

Die EWI is al een hele poos een wens. Wordt echter zelden aangeboden tweedehands. Zal hem daarom toch maar nieuw aanschaffen.

Die stagepiano vind ik persoonlijk nog het moeilijkst. Er is zo immens veel keuze dat ik daarin welhaast het spreekwoordelijke bos niet meer zie.

Back