[TV] God is DJ op Veronica

laten we met z'n allen dan maar duimen, bidden of whatever mee kan bijdragen in het tot een positief einde komen van dit project! ;)

Vet cool, mischien komt er dus nog een hit van Kylie gemaakt door 2 nederlandse producers :halleluja

En het programma is ook wel leuk alleen jammer dat het maar een half uurtje is en dat die andere 2 (Geblondeerde belg en iets te gezette engelse dame) er steeds weer tussen door komen

ikke wel een capture kaart.

ikke wel een capture kaart.

dus je kan de band opsturen als je wil, dan kan ik hem capturen en ergens online zetten... alhoewel dit officieel natuurlijk niet mag! ;)

Re: ikke wel een capture kaart.

Re: ikke wel een capture kaart.

Origineel geplaatst door I-eye
dus je kan de band opsturen als je wil, dan kan ik hem capturen en ergens online zetten... alhoewel dit officieel natuurlijk niet mag! ;)

Ik denk dat Veronica op dit moment blij is met elke voor van exposure.

Origineel geplaatst door Almeros
Hmmm... Veronica is hier in Groningen al weer van de kabel.... (Maargoed dan was God is a DJ ook het enige waar ik naar had willen kijken ;))

hmm waar woon jij dan?
Hier in lewenborg hebben we nog steeds veronica op de kabel

Ik zag in de TV gids een andere titel staan: ´mix of nations´. Ik ben het wéér vergeten te kijken dus weet niet of dat de ouwe ´god is dj´ was met een nieuw naampje. Maar Veronica gaat binnenkort alleen nog maar inkoop uitzenden en dus geen eigen programma´s meer maken. Waarschijnlijk zal dan ook dit enige programma van Veronica dat de moeite waard was verdwijnen.

Eric

Back