Bootzy's Museum

Bootzy

Nieuwkomer
Hey guys,
Ik ben nieuw op het forum en ben een grote verzamelaar in analoge synths en keys.
Een paar leuke dingen in mijn bezit:
- ARP 2600 P V4.0
- Elka Synthex
- Korg MS-50
- Korg VC-10
- Roland SH-5
- Roland System 100
- Prophet-5
Af en toe doe ik soms nieuwe aankopen, maar ook verkopen.
Dus laat gerust iets weten...
grtz,
Bootzy

Laatst gewijzigd:
Welkom :biertje:

Mooie synths hoor! Wil je niet een MS-20 erbij (en misschien ook een SQ-10)? Of heb je die wel staan maar gewoon niet genoemd?

Mjamjam zit wel wat lekkers tussen :W

Wat heb je allemaal van System 100?

@hooihuis: uiteraard heb ik de MS-20 en de SQ-10 (zelfs 2 MS-20 die ik graag aan elkaar koppel...:-))
@bikkel: Ik heb de 101, de 102 en de 104 (seq)

Ik heb nog meer juweeltjes....
Maar ik verzamel ze dan ook al jaaaaren...
Yamaha CS15-30-40
ARP Odyssey
Korg PS3100
Jupiter 4,6 en 8
Minimoog, Multimoog, Prodigy, the Rogue
Alleen de JP4 is niet in perfecte staat....

Waarom blijven jouw berichten op 0 staan, terwijl je al meer posts geplaatst hebt?

Ik heb nog meer juweeltjes....
Maar ik verzamel ze dan ook al jaaaaren...
Yamaha CS15-30-40
ARP Odyssey
Korg PS3100
Jupiter 4,6 en 8
Minimoog, Multimoog, Prodigy, the Rogue
Alleen de JP4 is niet in perfecte staat....

Zo Bootzy, zeer indrukwekkende lijst mag ik wel zeggen :halleluja Zal inderdaad een leuk plaatje opleveren en zoals Boelie al zegt zijn we altijd reuze benieuwd naar foto's :)

Wat voor muziek maak je zoal? En heb je ook nog digitale bakken of zeg ik nu iets heel vies? ;)

Waarom blijven jouw berichten op 0 staan, terwijl je al meer posts geplaatst hebt?

Als je reageert in het Nieuwe Leden topic wordt dat niet bij je aantal berichten opgeteld.

Gek.......maar welkom trouwens.....des te meer synths des te meer vreugde:)

Museumke

Museumke

Ik produceer en schrijf veel songs, maar heb altijd een voorkeur gehad voor analoge warmte vandaar dat we in onze studio met SSL 4000 werken.
Vele synths staan opgesteld en aangesloten.
Een paar dingen typisch met synths die ik heb gedaan: Soundtrack van Robotboy (animatiereeks), Icono-mix van Monobird, een album die je eens moet uitchecken;-), Remixen van Headphone, Zornik.

Ik zorg binnenkort wel eens voor een paar leuke foto's!

Ik ben absoluut niet vies van digitaal (Access Virus) en heb zelfs een paar plugins waar ik erg graag mee werk: Albino van Rob Papen, Massive en Reactor van Native Instruments. Ik geloof dat de 2 werelden absoluut complementair zijn.

grtz

Back