Even voorstellen, Gijs uit Enschede

Heliophile

Stamgast
Dag allemaal,
Ik ben ben Gijs (34 jaar) uit Enschede. Ik heb een achtergrond als rock/metalmuzikant, maar de laatste jaren krijg ik een steeds grotere interesse in electronische muziek, met name in de gothic- en synthpop-hoek.

Voor een nieuw muzikaal projectje wil ik me een beetje verdiepen in synths en erachter komen hoe ik het beste kan beginnen (met welke hard- en software).

Daarnaast speel ik in een sferische rock/metalband die nog een toetsenist zoekt. Dus wie weet vinden we die via dit forum!

Windows-XP-welcome-screen.gif

Welkom Gijs.
Er loopt hier van alles rond (cybermatisch gesproken dan).
Sneup eens door de diverse forum onderdelen en je zult een hoop waardevolle info vinden. (of niet, maar vragen mag altijd)

welkom provinciegenoot :)

hoi hoi , ik wil me graag voorstellen

hoi hoi , ik wil me graag voorstellen

hallo , ik ben ronny , en gebruik de nickname tenmentravel , dit is ook mn dj naam , .

ik ben geboren in leiden zh , en be al sinds kind bezig met muziek , het begon met een plat oud cassetedeck , met oefen bandjes voor ballet van mn zussie , de muziek vond ik altijd prachtig , kreeg er geen genoeg van , toen ik 8 werd , speelde ik op mn verjaardag dj , ik had mezelf helemaal ingebouwd met planken , en een tafeltje , ik heb alles aan speakers en radiospul op de planken neer gezet en op het tafeltje , toen was ik een echte dj , ik dook er helemaal tussen , en had 1 klein lampje boven de tafel gezet ( dit deden ze ook op radio veronica zei ik altijd .)

mn verjaardag was een top verjaardag , en sindsdien ben ik niet meer weg te trappen achter de knopjes en de pc.

k gebruik fl9 xxl p.e
heb de mc 303 , en de 505 .
voor toetsen de m audio e-keys ( schatje )
voor het geluid flink wat uit de kast getrokken , 4x custombuild duitse klankbakken , met 4weg speakersysteem , 500wtt per box,

en een jvc , a335 410wtt versterker , zodoende kan het lekker dreunen in het studiootje , welke een wijnkelder onderin mn huis is
we huren een oud huis in limburg ( st odilienberg) heerlijk een oude kelder , met nog steeds een klein lampje boven de panelen .

o ja ik heb ook de hercules mp3 dj control inc het program ervoor , alleen loopt dat ook via fl studio als midi ding ( selecteren in je audio instellingen . onder midi)

ik vind het heel erg leuk om mee te kunnen doen met synthforum , en moet zeggen dat ik veel van jullie leer, ik kijk hier al bijna 8 maanden dagelijks , en het leek me leuk om lid te worden van deze ...in mijn oen fuckin slimme groep muziek liefhebbende broeders en zusters .

ps ik ben 29 jaar oud , en wrd op 7 oktober 30 ......brrrrrr ouwelullen getal.

hartelijke groet , en veel genot in je leven met muziek , uit een welgemeend hart

ronny

Laatst gewijzigd:
Dag allemaal,
Ik ben ben Gijs (34 jaar) uit Enschede. Ik heb een achtergrond als rock/metalmuzikant, maar de laatste jaren krijg ik een steeds grotere interesse in electronische muziek, met name in de gothic- en synthpop-hoek.

Voor een nieuw muzikaal projectje wil ik me een beetje verdiepen in synths en erachter komen hoe ik het beste kan beginnen (met welke hard- en software).

Daarnaast speel ik in een sferische rock/metalband die nog een toetsenist zoekt. Dus wie weet vinden we die via dit forum!
wow lijkt me ecvht ontzettend gaaf , om toetsen te mogen bespelen in een sferish muziekgenootschap , alleen zou ik daarvoor enk ik niog flink moeten leren , toch hoop dat je een muzieklant blij zal maken , leuk man , als ik nou echt goed was had ik zeker geprobeerd jullie te benaderen , succes met een toetsenist dan , leuk man!!!!

Ja,.. we komen allemaal uit een schede,. maar om dat nou zo expliciet te gaan vermelden?
Dat heeft toch geen ruk met synths te maken?

Ja,.. we komen allemaal uit een schede,. maar om dat nou zo expliciet te gaan vermelden?
Dat heeft toch geen ruk met synths te maken?

Heeft voorstellen dan iets met synths te maken?
Hij heeft tenminste een woonplaats;)

Back