[failiessement] Veiling van VEEL synths etc.

Best een stevige partij!

Veel gitaar FX! Rat's Boss etc etc...

Alleen lullig dat je je niet kan/mag aanmelden met een gratis email adres. Maar aan de andere kant, zo hou je mensen buiten de deur die niet de beste bedoelingen hebben.

Het is ook een beetje misleidend, er komt bij het bieden nog een verhoging op (voor de veiling ofzo) en ook nog de BTW. Dus de prijzen die je ziet staan zijn eigenlijk een stuk hoger.
Maar vaak nog steeds goedkoop voor nieuwe gear.

Op het moment dat je een bod uit wil brengen wordt wel getoond wat de totale prijs is inclusief de kosten. Da's dan wel weer netjes. Er komt ca 38% bij de prijs aan kosten en BTW.

Om nou te zeggen dat het lekker goedkoop is... mwoah. En dan moet je het zelf ophalen in Roermond (komt dus nog een tank benzine en vrije dag bovenop) en alles is zonder doos/kabels/handleidingen. Desondanks toch nog verleidelijk... moet...zelf..beheersen... Ik voel weer GAS opkomen.

Bij dit soort veilingen rijzen de prijzen inderdaad uit de pan i.v.m. opgeld en btw en btw over opgeld. Dat dat in Nederland nog mag, is absurt te noemen. Die curatoren lachen zich rot laten we maar zeggen. Ik denk dat het uiteindelijk weinig uitmaakt met de prijzen in de winkel. Alleen zo'n Nord Lead Ann. Ed. is natuurlijk niet meer in de winkel te koop:{

Ik heb zelf geboden op de Focal CS50 Monitors maar op het laatst toch overboden ;{
Al is het aanbod groot het is toch even zoeken want soms zitten de prijzen tegen de
nieuwprijs aan zeker met al die BTW en dan is dit nog zonder garantie ook.

Trouwens hier komt soms ook leuk spul langs.
http://www.domeinenrz.nl/

www.bva-auctions.nl heeft ook regelmatig leuk spul. opgeld etc maakt het inderdaad nog knap duur en met name de vaste afhaaldag is irritant. Kwa audio zie ik maar af en toe echt interessante dingen voorbijkomen. Gereedschap daarentegen is altijd wel wat leuks te vinden.

Back