[Hardstyle] Zerqum - it's not about the style

graag als je luistert ook een reactie plies... daarvoor zet ik het op deze forum

vind het persoonlijk niet veel aan.
is dit merendeel samplewerk? dus kant en klare kicks enzo?
je track mist ook een sfeer ofzo, lastig uit te leggen.

nope de enige samples die der in zitten zijn percussie en mijn vercrackette stem :P

Edit: o en ook de strèhkâhz en de piano

nope de enige samples die der in zitten zijn percussie en mijn vercrackette stem :P

Edit: o en ook de strèhkâhz en de piano

Oke.
naja, in princiepe begint iedere sound bij een geluidsbron, en eigenlijk een sample dus.
maar vroeg me af of je kicks van jezelf zijn, aangezien tegenwoordig veel word gesampeld uit de nu style shit, en zo iedereen hun wil na-apen.

Hmm, Restrained, ik vind je vrij negatief klinken zonder argumenten...

Ik denk overigens wel dat ik enigszins begrijp wat je probeert te zeggen.
Maar daarop is mijn vraag weer, ook al zou het hele nummer gesampled zijn, wat maakt dat uit? Het gaat erom dat je een mooi nummer neerzet, hoe doet er niet echt toe.

Okay, mijn feedback. Je intro is een beetje karig, maar klinkt ook wel weer leuk vind ik. Er mist iets, maar ik kan niet direct de vinger op de zere plek leggen, want het klinkt ook wel weer redelijk vol (fx sounds e.d.).

Je break vind ik persoonlijk mooi, beetje emotioneel en langzaam, good job. De opbouw is ook prima in orde, de main synth vind ik dan weer een beetje jammer, veel te kaal en standaard. Ik vind je kick niet zo mooi, maar dat is persoonlijke smaak.

@ Purno
ik bedoel niet te zeggen dat het erg is als er 'gesampled' word, maar ik ben der zeker geen voorstander van.
heb je track even nog een keer geluisterd, en vind dat je wel een muziekaal gevoel er in legt. je mix is wat ik al zij nog slordig maargoed je hebt wel een idee van wat je maakt in plaats van even snel zegmaar.
benieuwd naar je volgende werk.

Back