spx990

Vic

Soldeerprofeet
Hoi,

Wie heeft ervaring met de yamaha spx 990 ??

Hoe doet ie het in vergelijking met een lexicon mpx1 of mpx550 ??

:biertje:

Uit welke periode komt de 990 ??

spx990.jpg

Ik heb er een. Heel ander soort galm als Lexicon. Geen vergelijking vind ik zelf. Wel erg uitgebreid qua instelmogelijkheden en erg goed klinkend. Goed voor drums vind ik zelf.

Heel ander soort galm als Lexicon

8) Ik ga er zo ééntje aanschaffen als aanvulling op de mpx1

en erg goed klinkend.

Blijft het belangrijkste 8~,

Moet €300 neertellen voor de 990, is dat een Normale prijs ?, of heb je de jouwe al heel lang ?

Ik vind dat wel een goede deal eerlijk gezegd. Je ziet ze niet veel en ik heb er meer voor betaald een aantal jaren geleden. Het is wel een heel andere galm als de L. ;-) Ben benieuwd wat je er van vindt.

Heb er een paar jaar 2 in mijn siderack gehad (PA) naast een LXP-15. Was zo'n beetje standaard in de jaren 90. Weet zo niet precies wanneer ze in productie zijn gegaan maar dat moet rond 1993 zijn geweest.

Goed en betrouwbaar fx, met parameters van hier tot gunder, zou er zo weer 1 in het rack zetten.

Wel, ondertussen staat ie er 8)

Eerste indruk, :okdan: wij gaan vrienden worden, de bediening is meer voor de hand liggend dan de mpx1, beter.

De klank tot nu toe ook heel heeel goed, ben de lexis dan wel al lang gewend en de spx990 is nieuw voor mij, wat beter is ?? daar kom ik niet zo snel uit denk ik. :biertje:

Back